فرمانده سپاه رامسر خبر داد

تجلیل از ۲۵۰۰ رزمنده دفاع مقدس در رامسر

فرمانده سپاه رامسر از تجلیل از ۲۵۰۰ رزمنده دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۷۷۷۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم نمایش اقتدار آیین تجلیل از یادگاران . پیشکسوتان . رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس شهرستان با حضور مسولین ادارات  نهادها ،نیروهای نظامی و انتظامی ، بسیجیان، رزمندگان ، خانواده های معظم شهدا و جانبازان در مصلی جوادالائمه رامسر برگزار شد

در این مراسم محمد رضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر با اشاره به نقش  نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس :این ایام یادآور رشادت‌های مردم و نیروها در سال ۵۷ است که دشمنان قسم خورده نظام و اسلام آغاز کرده بودند و حتی از سال‌های قبل از آن نیز کشور درگیر آنها بود.

خمسیه اضافه کرد:‌از همان سال‌های قبل که لکه ننگی بر آبرو نشست و دشمنی‌ها آغاز شد، مردم با ایستادگی، مقاومت و آموختن درس بزرگ از دقاع مقدس به پیروزی رسیدند که امروز هم باید از مجاهدان و رزمندگان درس بیاموزیم.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه تاکید مرد:‌ باید وحدت کلمه داشته و پیرو ولی فقیه باشیم تا برای رسیدن به هدف و تمدن اسلامی موفق عمل کنیم.

خمسیه با تصریح بر اینکه رشادت‌های مردم دیروز  هم برای ما درس‌هایی دارد که می‌توان به ایستادگی در هر شرایطی اشاره کرد، تصریح کرد:‌ باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و بر این اساس دشمنان هم بدانند که بر گفته از سخن شهید آوینی این ملت خستگی‌ناپذیر است.

به گفته خمسیه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰  رزمنده دوران دفاع مقدس قرار است تجلیل شوند که تا پایان مهرماه این برنامه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار