خبرهای داغ:
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در دیدار با مدیر گروه جهادی رشد:
حجت الاسلام و المسلمین ربانی گروه‌های جهادی را به رشد اخلاقی و علمی و جلوگیری از آسیب‌ها توصیه کرد و گفت: باید از آسیب‌هایی که گریبان گیر برخی گروه‌های جهادی شده است درس گرفت تا این شجره طیبه بماند و رشد کند.
کد خبر: ۹۲۷۷۹۷۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، مسئولان گروه جهادی تبلیغی رشد با رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این جلسه از تلاش‌ها و زحمات گروه‌های جهادی طلاب و روحانیون قدردانی کرد و این تلاش‌ها را ارزشمند دانست.

وی گروه‌های جهادی را به رشد اخلاقی و علمی و جلوگیری از آسیب‌ها توصیه کرد و گفت: باید از آسیب‌هایی که گریبان گیر برخی گروه‌های جهادی شده است درس گرفت تا این شجره طیبه بماند و رشد کند.

رئیس مرکز خدمات با بیان اینکه حفظ نعمت گاهی از خود نعمت مهم‌تر است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی نعمتی است که با زحمت به دست آمد ولی نگهداری آن خیلی سخت‌تر از تأسیس آن است؛ فعالیت‌های جهادی شما تفضل و نعمتی الهی است که باید قدر آن را بدانید و این نعمت را برای خودتان حفظ کنید.

وی گفت: مسئولان گروه‌های جهادی و محورهای اصلی کار باید روز به روز رشدشان بیشتر شود؛ اگر شما بتوانید خود را رشد دهید می‌توانید به رشد دیگران کمک کنید.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی بیان کرد: نیاز است شما از تجربه سال‌های قبل استفاده کنید و افق‌های جدیدی را بیابید و از روش‌های بهتر و خلاقانه‌ای برای خدمت‌رسانی استفاده کنید و اگر چنین نباشید افول خواهید کرد.

وی با بیان اینکه همه انسان‌ها در معرض آسیب هستند، گفت: وقتی کاری بزرگی انجام می‌شود و مطرح می‌شویم آسیب‌های آن آغاز می‌شود و حسادت‌ها و بخل‌ها به سراغ انسان می‌آید، اگر رشد معنوی و اخلاقی و پیوند با خدا نباشد این مجموعه‌ها سالم نمی‌ماند.

رئیس مرکز خدمات در ادامه به برخی فعالیت‌های جهادی مرکز خدمات اشاره کرد و افزود: مرکز خدمات برای خدمت‌رسانی به طلاب و روحانیون به ویژه معمرین و حوزویان در معرض بیماری به کمک گروه‌های جهادی نیاز دارد و می‌توانیم همکاری خوبی در این زمینه‌ها داشته باشیم.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام خوئینی مدیر گروه جهادی رشد، گزارشی از فعالیت‌های این گروه جهادی ارائه کرد و گفت: گروه تبلیغی جهادی رشد در مناطق حاشیه شهر مقدس قم فعالیت فرهنگی جهادی مستمر دارد؛ این مجموعه طلبگی با ارتباط مستمر با جوانان و ابتکار در طراحی عملیات فرهنگی از سال ۸۷ فعالیت‌های ارزشمندی را طراحی و اجرا کرده است.

وی بیان کرد: طراحی و ساخت نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشم، برگزاری مسابقات و همایش‌های مختلف ورزشی، برنامه‌های فرهنگی ویژه دختران، برگزاری همایش‌های خانواده و برنامه‌های مناسبتی در بوستان‌ها و رسیدگی به نیازمندان ازجمله فعالیت‌های گروه تبلیغی جهادی رشد هستند.

مدیر گروه جهادی رشد افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا و با توجه به بحران موجود در کشور، این مجموعه جهادی با تمام توان و با حضور ۲۳۰ طلبه جهادی و مخلص فعالیت بزرگ و ارزشمندی را در حوزه پیشگیری از این بیماری منحوس انجام داد.

ارسال نظرات