فرمانده حوزه محمد رسول الله (ص) عسلویه:

شهدای غواص از مظلوم ترین شهدای دفاع مقدس هستند

فرمانده حوزه محمدرسول الله(ص) شهر عسلویه گفت:شهدای غواص از مظلوم ترین شهدای دفاع مقدس بودند که بدون هیچ پناه ومامنی با استقامت ایستادگی کردند.
کد خبر: ۹۲۷۸۰۴۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سروان پاسدار میلاد معصومی فرمانده حوزه بسیج محمدرسول الله (ص) شهر عسلویه مراسم نمادین شنای غواصان بسیجی اهل سنت شهر نخل تقی که با دست بسته  بمناسبت ۴۰ سالگی دفاع مقدس انجام گرفت را ستود و به سختی‌ها و مرارت‌های بخش غواصی اشاره و تاکید کرد: سخت‌ترین قسمت جنگ بخش آبی و خاکی و سخت‌ترین بخش آبی و خاکی بخش غواصی است، زیرا رزمندگان پناهگاهی برای در امان ماندن ندارند و از طرفی دیگر آموزش‌های غواصی بسیار سخت بود و همیشه گوش هایشان پر از گل و لای می‌شد و حتی لباس غواصی نیز با وجود شرایط جویی منطقه، سختی‌های خاص خود را داشت.

معصومی امنیت و آرامش جامعه را مدیون خون شهدا و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست و گفت: شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند.

فرمانده حوزه بسیج محمدرسول الله (ص) شهر عسلویه، با بیان اینکه تربیت چنین فرزندانی برای هر خانواده‌ای سعادت دنیوی و اخروی است، اظهار کرد: شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند.

وی امنیت و آرامش جامعه را مدیون خون شهدا و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست و افزود: قدردانی از خانواده‌های آنان کمترین خدمتی است که مردم و مسئولان نظام باید به آن توجه داشته باشند.

معصومی پدران و مادران عزیز شهدا را مظهر استقامت، صبر و بردباری دانست و تصریح کرد: قدرشناسی و سپاسگزاری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عنوان یک ارزش باید در میان مردم ترویج پیدا کند.

پایان خبر/
ارسال نظرات