رژه خودرویی و غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در جزیره هرمز برگزارشد .
کد خبر: ۹۲۷۸۰۴۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

آیین رژه خودرویی و موتوری با پخش سرود‌های دفاع مقدس و همچنین استقرار بسیجیان در خیابان‌های اصلی جزیره هرمز برگزارشد.

شرکت کنندگان در این رژه خودرویی و موتورسه چرخ ها با حرکت از سپاه سید الشهدای هرمز به سمت میدان شهر و گلزار شهدای جزیره هرمز یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که عزت، اقتدار، امنیت و ایستادگی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند گرامی داشتند.

 

در این برنامه بسیجیان، و نیرو‌های انتظامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی همراه با خودرو‌ها و موتور‌های خود با روشن کردن چراغ و آژیر در سطح جزیره هرمز رژه رفتند و سپس با حضور بر مزار سردار شهید موسی درویشی و 38 شهید این جزیه با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق نمودند

نیرو‌های شرکت کننده در این رژه خودرویی با عبور از خیابان‌های سطح شهر یاد و خاطره رزمندگان، نیرو‌های بسیجی و مردم در دوران ۸ سال دفاع مقدس را در اذهان زنده کردند.

سرهنگ پاسدار رسول جهانداری فرمانده سپاه سیدالشهدای هرمز در آغاز رژه خودرویی در مقابل سپاه این جزیره اظهار کرد: خودروهای مرزبانی، نیروی انتظامی، سپاه وادارات ونهادهای دولتی در نخستین روز هفته دفاع مقدس آمادگی خود را در این رژه به نمایش گذاشته و با حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران خیابان های جزیره هرمز را طی کردند.
جهانداری بیان کرد: حضور پررنگ بسیج و نیروهای مسلح در برنامه ها ضروری است و آئین های هفته دفاع مقدس با شعار " ما قوی هستیم" اجرا می شود و وحدت مردم و مسئولان باید به نمایش گذاشته شود.
فرمانده سپاه سید الشهدای هرمز گفت: ارزش ها و پیام های ماندگار دفاع مقدس باید با مشارکت همه اقشار و نهادها به نسل های بعد انتقال یابد.
جزیره هرمزدر 8 کیلومتری جنوب شرقی بندر عباس و در دوران دفاع مقدس 38 شهید تقدیم این انقلاب نموده است.

ارسال نظرات