مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

احداث 368 واحد مسکونی گلشهر زنجان در قالب طرح اقدام ملی مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های بنیاد مسکن در مسیر تحقق شعار جهش تولید، اجرای کامل و دقیق طرح اقدام ملی مسکن است.
کد خبر: ۹۲۷۸۰۴۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ رضا خواجه‌ای با اشاره به اینکه، با توجه به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر جهش تولید، تاکنون این نهاد ظرفیت تخصصی خود را در اجرای این طرح و تامین مسکن بکار گرفته، ادامه داد: سهمیه بنیاد مسکن استان در ۱۲ شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، ۷۲۲ واحد و در شهر زنجان نیز ۳۶۸ واحد مسکونی در منطقه گلشهر می‌باشد.

وی از ثبت نام تعداد ۲ هزار و ۵۷۹ نفر در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در سامانه طرح اقدام ملی مسکن استان خبر داد و گفت:در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، تعداد متقاضیانی که تاکنون استعلامات آن‌ها تایید شده و در مرحله مراجعه به شعب بنیاد جهت احراز هویت و تایید نهایی می‌باشد، هزار و ۸۹۹ نفر، تعداد متقاضیانی که افتتاح حساب نموده اند، ۵۹۵ نفر و تعداد متقاضیانی که آورده واریز کرده اند نیز ۲۳۳ نفر می‌باشد که در صورت استقبال و آورده متقاضیان، بنیاد مسکن آمادگی لازم برای ساخت ۷۲۲ واحد مسکونی در اینگونه شهر‌ها را دارد.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه، تاکنون ۷۳ قطعه زمین از اداره کل راه و شهرسازی با مساحت ۱۸ هزار و ۸۵۳ متر مربع واحد با قابلیت احداث ۳۴۰ واحد مسکونی دریافت نموده ایم، تصریح کرد: بنیاد مسکن در مناطقی این طرح را اجرایی می‌کند که دسترسی مناسب به مناطق شهری وجود داشته باشد و زیر ساخت‌های انبوه سازی تامین باشد تا مردم دچار مشکلات دسترسی بعد از ساخت و سرمایه گذاری نشوند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان در ادامه توجه به کیفیت در کنار کمیت و مهمتر از همه هماهنگی بین دستگاهی برای اجرای دقیق و بموقع این طرح را امری مهم دانست و خاطر نشان کرد: استفاده از مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد نقش بی بدیلی در بهبود کیفیت، ایمنی و تاب آوری ساختمان‌ها داشته و امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تصریح کرد: اقشار کم درآمد جامعه می‌توانند پس از ثبت نام و آورده خود به صاحب خانه دار شدن امیدوار شوند، این طرح همچنین برای سایر متقاضیان مسکن نیز فرصت‌هایی ایجاد کرده است و متناسب با سطوح درآمدی خانوار‌ها به تولید مسکن می‌پردازد.
ارسال نظرات