خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: دفاع مقدس دریایی از معارف است که می‌تواند همانند ذخیره در راستای پیشرفت و پیشبرد تعالی جامعه ایران و حل مشکلات پیش رو مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۷۸۰۷۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷

دفاع مقدس دریایی از معارف استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت‌ها و ایثارگری فرزندان برومند ملت ایران در برابر تجاوز منطقه‌ای و بین‌المللی علیه ایران اسلامی است که در سال ۵۹ آغاز شد و هشت سال هم ادامه یافت.

وی با بیان اینکه آنچه جنگ هشت ساله را پیش برد عوامل معنوی و مذهبی و روحیات مبتنی بر وحدت ملی و رهبری امام امت بود، گفت: ایستادگی رزمندگان در مقابل رژیم بعث عراق منجر به خلق دوره بی‌نظیری در تاریخ ملت ایران شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: دفاع مقدس دریایی از معارف است که می‌تواند همانند ذخیره در راستای پیشرفت و پیشبرد تعالی جامعه ایران و حل مشکلات پیش رو مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروز هم مشاهده می‌کنیم جاهایی که از فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ شهید و شهادت بهره می‌گیریم پیشرفت می‌کنیم و جاهایی که فاصله می‌گیریم از این فرهنگ عقب ماندگی داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات