خبرهای داغ:

شهرک فدک شاهرود؛ نیازمند توجه بیشتر/حضور امام جمعه و فرمانده سپاه شاهرود+ تصاویر

مشکلات محله اسلامی شهرک فدک شاهرود این روز‌ها با همراهی بسیجیان مدیریت و رفع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۸۰۹۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای بررسی مشکلات محله اسلامی شهرک فدک شاهرود، امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به همراه مسؤولان بسیج سازندگی، اجتماعی، بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه، دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) و حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) و جمعی از خیران از این محله بازدید کردند.
حجت‌الاسلام مهدی اسماعیلی، دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود در این بازدید به اقدامات فرهنگی و اجتماعی انجام‌شده در این محله، ازجمله راه‌اندازی مهد قرآن کودکان و تعاونی اسلامی اشاره و بر ایجاد خانه بهداشت در این محله تأکید کرد.
وی برخی مشکلات و کمبود‌های این محله اسلامی را بیان کرد و خواستار پیگیری برای رفع این مشکلات از سوی مسؤولان شد.
امام جمعه شاهرود در این سرکشی، ضمن بازدید از دفتر محله اسلامی و مهد قرآن و سایر اماکن این محله، با تقدیر از اقدامات انجام‌شده، بر لزوم رفع مشکلات با حضور مسؤولان تأکید کرد.
محله اسلامی شهرک فدک سه سالی می‌شود که ایجادشده و با توجه به جمعیت بیش از ۲۵ هزار نفری ساکن در این محله و حضور بیش از دو هزار دانش‌آموز، فعالیت‌های متعددی انجام گرفته؛ اما نیاز‌های فراوانی دارد که باید مسؤولان به رفع آن‌ها توجه کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها