خبرهای داغ:

لزوم فرهنگ‌سازی فروش اینترنتی در بستر پست

رئیس شورای اسلامی شهر سرخه گفت: فروش اینترنتی در بستر پست باید فرهنگ سازی شود.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۲۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
لزوم فرهنگ‌سازی فروش اینترنتی در بستر پستبه گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، علیرضا عربی، رئیس شورای اسلامی شهر سرخه در دیدار با مدیرکل پست استان سمنان در سالن جلسات شورای شهر سرخه اظهار داشت: خدمات پست الکترونیک رویکرد جدید پست است که مردم باید هر چه بیشتر با این موضوع آشنا شوند.
وی افزود: باید فروش اینترنتی در بستر پست در سطح شهرستان سرخه فرهنگ سازی شود و البته تا کنون نیز اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است و چندین فروشگاه این شهرستان اقبال خوبی نسبت به این موضوع از خود نشان داده اند و هم اکنون جزو مشتریان ثابت این نوع خرید و فروش هستند.
وی گفت: باید در حوزه ارائه خدمات پست الکترونیک نسبت به اعتماد سازی بین فروشنده و خریدار توجه شود.
رئیس شورای اسلامی شهر سرخه در بخش دیگری از سخنان خود به دو موضوع شهروندمداری و مشتری مداری تأکید کرد و گفت: ادارات و نهاد‌های مختلف باید توجه کافی به این موضوع داشته باشند.
عربی فضاسازی مطلوب اداری را به مثابه تکریم ارباب رجوع دانست و گفت: مهمترین اولویت باید تأمین رفاه و آسایش شهروندان باشد.
در ادامه مدیرکل پست استان سمنان گفت: از روز دوشنبه یکم مهرماه امسال، درج کد پستی و کد ملی روی بسته‌های پستی الزامی است و شهروندان باید هنگام مراجعه به واحد‌های پستی برای ارسال هرنوع بسته و پاکت کد پستی فرستنده را به اضافه سایر مشخصات الزامی شامل کد ملی فرستنده به همراه داشته باشند.
نصرت الله مشیری افزود: شیوع کرونا، موجب افزایش خرید اینترنتی و ترغیب مردم به استفاده از خدمات پست برای جابه جایی مرسولات به جای مراجعه حضوری و غیرحضوری شد.
وی بیان کرد: ۲۶۸ واحد پستی در استان سمنان فعالیت دارد و تلاش تمامی این واحد‌های پستی ارائه بهترین و بهنگام‌ترین خدمات به مردم استان سمنان است. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها