خبرهای داغ:
مدیرکل پست استان سمنان خبر داد؛

افزایش ترافیک مرسولات پست استان سمنان

نصرت الله مشیری گفت: ترافیک مرسولات و بسته‌های خرید اینترنتی اداره کل پست استان سمنان ۶ ماه نخست امسال ۸۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.
کد خبر: ۹۲۸۳۴۰۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، نصرت الله مشیری مدیرکل پست استان سمنان در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی پست گفت: ترافیک مرسولات و بسته‌های خرید اینترنتی اداره کل پست استان سمنان ۶ ماه نخست امسال ۸۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.

وی با بیان اینکه  درآمد پست استان سمنان در ۶ماه نخست امسال نسبت به پیش بینی انجام شده ۱۰۲ درصد تحقق یافت ادامه داد: درآمدزایی ۵۳ میلیارد ریالی در ۶ ماه نخست امسال ۵۲ درصد از هزینه‌های اداره کل پست استان سمنان را پوشش داده است.

مشیری اضافه کرد: شیوع کرونا، موجب افزایش خرید اینترنتی و ترغیب مردم به استفاده از خدمات پستی برای جابه جایی مرسولات به جای مراجعه حضوری و غیرحضوری شد.

مدیرکل پست استان سمنان با بیان اینکه ۶ ماه نخست امسال ۱۴۳ بسته پستی از استان به مقصد خارج از کشور صادر شد یادآور شد: ۶ ماه نخست سال گذشته ۳۱۳ بسته پستی از استان سمنان به خارج از کشور صادر شد.

وی گفت: طرح ملی آدرس‌گذاری مکان‌محور نیز در مناطق شهری و روستایی استان در دست اجرا است، اما برای تکمیل این طرح شهرداران باید بیش از پیش کمک کنند و همراه باشند.

مشیری اظهار داشت: پرسنل پست در طول سال تنها پنج روز در ایام نوروز تعطیل هستند اما امسال به دلیل شیوع کروناویروس و نیاز به حضور همکاران، هیچگونه تعطیلی در پست استان نداشتیم و همکاران ما در ایام تعطیل نیز همپای مدافعان سلامت در مراکز درمانی در خدمت شهروندان استان بودند.

مدیرکل پست استان سمنان با اشاره به آمادگی پست استان برای خدمات‌دهی به عموم مردم در ایام شیوع ویروس عالم‌گیر کروناویروس از هم‌استانی‌ها خواست با سپردن خریدهای اینترنتی خود به پست از شکل‌گیری تجمع‌ها و اجتماعات در سطح شهرها جلوگیری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها