مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: رشادت سربازان در دفاع از میهن اسلامی هرگز فراموش نمی ‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۸۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حجت الاسلام محمد مصطفی زاده امروز در مراسم گرامیداشت روز سرباز، اظهار کرد: ولایت‌ مداری و ولایت پذیری در نیروهای وظیفه سپاه موج می زند به‌طوری که امروزه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف با اقتدار و قدرت لازم و توانمندی برای مقابله با هر نوع تجاوز و دسیسه دشمنان، آمادگی کامل دارند.

وی به تشریح اهمیت جایگاه سرباز و نقش برجسته این عنصر با اهمیت در دفاع از کشور پرداخت و تاکید کرد: رشادت سربازان در دفاع از کشورمان هرگز به فراموشی سپرده نمی‌شود.

وی با تشریح عوامل و موانع پرورش و شکوفایی استعداد، گفت: استعداد بالقوه در ما وجود دارد و تا زمانی که پرورش پیدا نکند و مورد توجه قرار نگیرد، به توانمندی تبدیل نمی‌شود.

مصطفی زاده افزود: اگر استعداد پنهان خود را بشناسیم به منبع غنی دست پیدا خواهیم کرد و در تمام جوانب زندگی از آن بهره خواهیم برد، خواه در تلاش برای پیدا کردن شغل مناسبی باشیم و یا بخواهیم مهارت جدیدی را در خود رشد دهیم، اولین فاکتوری که ما را یاری خواهد کرد استعدادهای ما هستند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان ضمن سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس و روز سرباز، گفت: جوانان نقش تعیین کننده ای در پیشرفت جامعه دارند و خدمت سربازی نیز در رشد و شکوفایی استعداد جوانان و ایجاد آمادگی برای ورود به زندگی اجتماعی بسیار سازنده می باشد.

باقری هدف از برگزاری این مراسم را ارج نهادن به خدمات ارزشمند سربازان در عرصه های مختلف، تقویت روحیه و انگیزه سربازان در خدمت صادقانه، تقویت ارتباط عاطفی فرماندهان، مسئولین و پایوران با سربازان وظیفه عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات