خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

پیشکسوتان مقاومت، عزت و غرور را به ملت ایران هدیه کردند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت توانستند عزت و غرور را برای ملت ایران هدیه کنند.
کد خبر: ۹۲۷۷۶۴۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت آذربایجان غربی، اظهار داشت: جهاد فی‌سبیل‌الله، درهای بهشتی است که به روی پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس گشوده شده بود.

 نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با تقدیر از جهاد پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، خطاب به آنها گفت: شما به استقبال درهای بهشت الهی رفتید تا این آزادگی و عزت نصیب ملت بزرگ ایران شود.

 وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، افزود: باید این ایستادگی و سلحشوری را گرامی بداریم، خصوصا در آذربایجان‌غربی که بیش از ۳۶ هزار شهید دارد  و ۴۲ سال است که در مقابل دسیسه‌های شوم دشمنان ایستاده است.

 استاندار آذربایجان‌غربی نیز مهمترین ویژگی دفاع مقدس را مردمی بودن این حماسه ماندگار دانست و گفت: ایمان، خلوص نیت، استقامت، شجاعت و داشتن روحیه شهادت در رزمندگان اسلام موجب شد تا در دفاع مقدس حق بر باطل پیروز شود.

 محمد مهدی شهریاری با بیان اینکه امروز نیز ایران اسلامی در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایستاده است، افزود: مطمئنا در این برهه حساس نیز با تکیه بر نیروهای مردمی می‌توانیم بر دشمنان پیروز شویم.

 انتهای پیام

ارسال نظرات