خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس

124 برنامه متنوع در مهاباد اجرا می‌شود

جانشین سپاه مهاباد از اجرای 124 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۷۶۲۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، سرهنگ پاسدار امیرعباس امری امروز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: بیش از۱۲۴ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در مهاباد اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس برگ زرین و درخشانی برای انقلاب و نظام محسوب می شود، ادامه داد: دفاع مقدس باعث بیمه شدن نظام و انقلاب مقابل آسیب‌ها شد، به طوری که مردم و مسئولین احساس کردند که بایستی برای دفاع از نظام و انقلاب و دستاوردهای آن به صحنه بیایند و ما وحدت و انسجام را در اوج دیدیم و حال نیز می بینیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: همه مردم و نیروهای مسلح در کشور با حفظ وحدت و انسجام خود توانسته اند بر دنیای کفر که در مقابل ما ایستاده است مقاومت کنند.

وی ادامه داد: از دوران دفاع مقدس همیشه با افتخار یاد شده است و خواهد شد، اگر به تاریخ جنگ ها نگاه کنید هر جنگ و نبردی که اتفاق افتاده، پاره ای از خاک کشور جدا شده است، اما جنگ8ساله تنها نبردی بود که حتی یک وجب هم از خاک جمهوری اسلامی در دست دشمن باقی نماند.

این مسئول رژه موتوری نیروهای مسلح، دیدار با ائمه جمعه این شهرستان، برپایی نمایشگاه عکس، برپایی یادواره شهدا، همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی، برگزاری صبحگاه مشترک و نواختن زنگ انقلاب در مدارس را مورد اشاره قرار داد.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا وغبار روبی گلزار مطهر شهدا، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، غبار روبی مزار شهدای شهرستان، دیدار با امام جمعه و روحانیون، تجلیل از چهره های برتر پایگاه‌ها و تجلیل از سربازان را مورد اشاره قرار داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات