خبرهای داغ:
بیانیه//

سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کرد

در بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت هفته و چهلمین سالگرد دفاع مقدس آمده است: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس نیاز دائمی کشورمان است.
کد خبر: ۹۲۷۷۶۲۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سپاه  شهداء آذربایجان غربی به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کرد، این بیانیه به شرح زیر است.

 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

 «إِن يَنصُركُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَكُم وَ إِن يَخذُلكُم فَمَن ذَا الَّذي يَنصُرُكُم مِن بَعدِهِ وَ عَلَى اللَّهِ فَليَتَوَكَّلِ المُؤمِنونَ»

اگر خداوند شما را یاری کند، هیچ کس بر شما پیروز نخواهد شد! و اگر دست از یاری شما بردارد، کیست که بعد از او، شما را یاری کند؟! و مؤمنان، تنها بر خداوند باید توکل کنند!  سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۰

 با پیروزی انقلاب اسلامی و بر هم خوردن معادلات منطقه‌ای و هراس قدرت‏های بزرگ از تاثیرگذاری جدی امواج استکبار ستیزی و حق طلبی نهضت امام خمینی(ره) بر ملت‏های جهان، ابرقدرت‌های شرق و غرب به گونه‌ای شگفت‌انگیز در صف آرایی برابر ملت انقلابی ایران به اتحاد شوم رسیدند و صدام را پیشانی جنگ تحمیلی 8 ساله خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دادند.

 امروز بعد از گذشت چهل سال از آغاز جنگ همه‌جانبه‏ی تحمیلی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران که برای خاموشی انقلاب اسلامی و نابودی استقلال و عزت ملی و تجزیه و تضعیف کشور، برنامه‌ریزی و عملیاتی شده بود اما با الطاف الهی به سد پایداری و ایستادگی مردم و رزمندگان عاشورایی این سرزمین برخورد کرد و با شکست همراه شد، پرچم مقاومت و ایستادگی این سرزمین همچنان برافراشته و نه ‌تنها به تجزیه و جدایی حتی یک وجب از خاک مقدس ایران نینجامید، بلکه تبدیل به فرصتی تاریخی برای تولید اقتدار و خودباوری ملی و فراهم شدن بسترهای مطمئن بالندگی و پیشرفت شده و از یک سو معاندین و بدخواهان جمهوری اسلامی را مغموم و عصبانی کرده و از سوی دیگر خرسندی علاقمندان و ارادتمندان به ایران اسلامی و انقلابی را برانگیخته است.

 بی‌شک نظام استکباری و جهانخواران از نفوذ اسلام حقیقی در بین مردم دنیا می‏ترسند و یکی از نشانه‏های آن، جنایت رسانه‌های استعماری و استکباری- صهیونیستی غرب در اهانت به پیشوای بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان و همه آزادی خواهان دنیا و اعلام حمایت مقامات دولتی غرب از این اقدام بوده که حاکی از اوج سقوط اخلاقی و خباثت آنان است.

 اما در این میان توافق ننگین عادی‌سازی روابط امارات متحده عربی و بحرین با دولت جعلی صهیونیستی که با طراحی و راهبری رژیم تروریستی و ضد بشری آمریکا علنی شده و اهداف چندگانه‏ای از جمله مشروعیت بخشی به رژیم جعلی صهیونیستی، تضعیف جبهه مقاومت فلسطینی، فراموشی مسئله قدس و فلسطین و بسترسازی برای اجرای پروژه معامله قرن و خاورمیانه جدید و ایجاد شرایط برای همه گیر سازی رابطه جهان عرب با اشغالگران صهیونیست را دنبال می‏کند، حرکتی شیطانی و محکوم به شکست بوده و نه تنها دستاوردی برای مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود نخواهد داشت بلکه باعث شتاب گرفتن روند نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و استیفای حقوق مسلم فلسطینی‌ها خواهد شد.

 سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن گرامی‌داشت یاد، خاطره و راه پرفروغ و افتخارآمیز شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع‌مقدس و شهدای مدافعان حرم و عرصه امنیت پایدار، تبیین و کاربست فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و گنجینه‌های ارزشمند آن را نیاز دائمی کشور و ضامن زنده ماندن روح مقاومت و سلحشوری مردم دانسته و اعلام مي‏نمايد بیگانگان و دشمنان خیره سر فرامنطقه‌ای انقلاب اسلامی بدانند ملت مجاهد و با اراده ایران و نسل‌های وارث حماسه دفاع مقدس و جوانان غیرتمند و انقلابی جامعه اسلامی با هوشیاری و بیداری وصف ناپذیر خود، تحت پرچم ولایت و رهبری ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم‌کل قوا حضرت آیت ا... العظمی خامـنه‌ای ( مدظله العالی)  در تمامی صحنه‌های تهدید و خطر آماده مقابله سخت و پشیمان کننده با آنها بوده و فرصت هرگونه جسارت و گستاخی مجدد به جغرافیای مقدس ایران اسلامی را سلب خواهند کرد.

معاونت روابط عمومي و تبليغات سپاه شهداء استان آذربايجان غربي

انتهای پیام

ارسال نظرات