خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سلماس:

جنگ و تحریم نتوانست ملت ایران را متوقف کند

فرمانده سپاه سلماس گفت: جنگ و تحریم نتوانست ملت ایران را متوقف کند.
کد خبر: ۹۲۷۷۶۳۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی امروز همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دیدار با روسا، اساتید، و جمعی از دانشجویان دانشگاه های سلماس به تبیین بیانات و مطالبات رهبر انقلاب در حوزه «علم و دانش» پرداخت و اظهار کرد: برای اینکه مطالبات ایشان را خوب درک کنیم لازم است که در ابتدای شناخت کامل و درستی از رهبری کسب کنیم.

وی ادامه داد: ایشان فردی هستند که مسئولین بین المللی، روسای جمهور کشورهای بزرگ جهان و همچنین مجتهدین نامی جهان اسلام به عظمت شخصیت شان اذعان دارند چرا که معظم له در مقابل مستکبرین عالم ایستاده و نهضت مقاومت را هدایت می کنند و با دقت نظر خاصی مسائل و امور مختلف را بررسی می کنند.

فرمانده سپاه سلماس گفت: بر این اساس لازم است مخاطبین ایشان، بیانات شان را موشکافانه بررسی کنند و به طرح، تبیین و گفتمان سازی آن در مجموعه خودشان بپردازند.

این مسئول در ترسیم وضعیت کنونی کشور، گفت: جنگ و تحریم نتوانست ملت ایران را متوقف کند و کسب رتبه های برتر علمی کشورمان در زمینه های مختلف و متعدد علمی موید این امر است؛ برای مثال در حوزه نظامی و در بحث موشکی کشور ما صاحب جایگاه است و ما قادر هستیم موشک های نقطه زن تولید کنیم.

مدنی گفت: این افتخارات در دوران تحریم ها به دست آمده است و ما که روزی از خرید سیم خاردار محروم شده بودیم، امروز به توانمندی صادرات سلاح های پیشرفته رسیده ایم؛ ما با این گفتمان دنیای استکبار را به زانو درآورده ایم.

 وی در گریزی به وضعیت کشور قبل از انقلاب گفت: زمانی بود که شاه مملکت در حالی که فقر در داخل کشور بیداد می کرد، به برخی کشورهای خارجی وام بلاعوض می‌داد.

امروز ملت بزرگ ایران به پشتوانه رهبری عظیم الشان انقلاب، استکبار بین المللی را به زانو در آورده و با اتکای به قدرت خدا، نسبت به درخواست های فریبکارانه آنان مبنی بر مذاکره و نامه های شان بی اعتنا است.

در نهایت فرمانده سپاه این شهرستان با تجلیل از اساتید و معلمان و همه فعالان عرصه پژوهش و علم آموزی، آنها را با استناد به بیان مقام معظم رهبری،افسران سپاه پیشرفت کشور عنوان کردند که در حال ساخت آینده ایران اسلامی هستند که می بایست قدر این فرصت ارزشمند را دانست و حداکثر بهره را از این موهبت الهی برد.

انتهای پیام

ارسال نظرات