خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی گفت: با شعار برگرفته از منویات رهبری «ما قوی هستیم»220 برنامه همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خوی اجرا می شود.
کد خبر: ۹۲۷۷۶۴۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقرعلایی صبح امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد دفاع مقدس را  جریان حیاتی  عنوان کرد و گفت: این دوره تاریخی فرهنگ مقاومت و پایداری را از نسلی به نسل دیگر منتقل می کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و شهدای والامقام یادآور شد: امنیت و آرامش کنونی ما، حاصل فداکاری و از جان گذشتگی این رزمندگان اسلام است، چرا که ایثارگری، صبر و پایداری را برای ما معنا کردند تا ما امروزه شاهد «عزت و اقتدار» ایران در جهان باشیم.

وی اظهار داشت: چهل سال از مجاهدت ها و ایثارگری دوران با شکوه دفاع مقدس سپری شد و رهبری بزرگوار چه زیبا صلابت نظامی، علمی، فرهنگی و سیاسی را در سایه مقاومت و پایداری در برابر استکبار جهانی در بیانیه گام دوم انقلاب به رشته تحریر در آوردند و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به عنوان الگویی برای ملت مسلمان و آزادی خواه مهر تایید این بیانیه  شد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه 220 برنامه در قالب 45 عنوان در طول هفته دفاع مقدس در سطح حوزه ها، پایگاه ها و سپاه خوی برگزار می شود، گفت: امسال شکل اجرایی برنامه ها تغییر کرده و تمام سعی و تلاش‌مان این است که تولد چهل سالگی دفاع مقدس را با رعایت پروتکل های بهداشتی باشکوه برگزار کنیم.

علایی برگزاری یادواره های شهداء، دیدار با خانواده شهداء، رژه خودرویی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، تجلیل از بسیجیان و ایثارگران و پیشکسوتان، غبارروبی مزار شهیدان ، دیدار با امام جمعه ، ارائه خدمات پزشکی به صورت رایگان، اعزام تیم پزشکی شهید رهنمون به حاشیه شهر، اعزام رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به مدارس و آغاز مرحله سوم کمک های مومنانه از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات