خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عملیاتی غدیر شمال کشور:

نیروهای مسلح ایران، امروز در اوج اقتدار هستند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عملیاتی الغدیر سپاه شمال کشور گفت: با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات در حوزه های مختلف که دشمن در طول بیش از چهار دهه بر ملت ایران تحمیل کرده، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و آمادگی هستند.
کد خبر: ۹۲۷۷۶۱۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی شالیکار امروز در مراسم تجلیل از ۱۴۰ نفر از پیشکسوتان جهاد و شهادت هشت سال دفاع مقدس بوکان که در محوطه مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه نیروهای نظامی جمهوری اسلامی از چنان آمادگی برخوردار هستند که قادرند تمام تهدیدات دشمن را در فراسوی مرزها شناسایی کرده و توطئه دشمنان را خنثی کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به برکت نظام جمهوری اسلامی و هشت سال دفاع مقدس کشورمان توانسته است در زمینه تولید ادوات نظامی و جنگی و صنایع دفاعی علاوه بر خودکفایی، محصولات خود را به دیگر کشورها هم صادر کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عملیاتی الغدیر سپاه شمال کشور بیان کرد: ایران اسلامی هم‌اکنون در بهترین شرایط در سطح جهان قرار دارد و در تمام زمینه‌ها در استقلال کامل به سر می‌برد.

وی بیان کرد: استقلال کشور و وابسته نبودن به دیگر کشورها مشکلاتی دارد که آن را با جان و دل می‌پذیریم و در مقابل دشمنان ایستادگی می کنیم.

سردار شالیکار به تشکیل سازمان پیشمرگان کُرد مسلمان در مناطق کردنشین اشاره کرد و افزود: این رزمندگان در مناطق کردنشین زحمات زیادی متحمل شده و در عرصه‌های مبارزه با دشمنان و ضدانقلاب تلاش های فراوانی کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عملیاتی الغدیر سپاه شمال کشور از پیشمرگان کُرد مسلمان به عنوان افتخارات نظام جمهوری اسلامی یاد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات