خبرهای داغ:
مدیر مرکز سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه:

137 بستری برای شناخت مشکلات و دغدغه‌های مردم است

مدیر مرکز سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه گفت: 137 بستری برای شناخت مشکلات و دغدغه‌های مردم به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۸۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴

 احسان مهدی‌پور امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون 12 هزار و 976 مورد تماس با این مرکز انجام گرفته است، که به طور متوسط روزانه 120 پیام جدید را شامل می‌شود.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه بیشتر تماس‌ها به موضوع لکه‌گیری آسفالت معابر مربوط می‌شود، ادامه داد: این مجموعه با شعار «پاسخگوی همیشه بیدار» آماده دریافت پیام‌های مردم می‌باشد.

وی با بیان اینکه بیشتر درخواست و تماس‌ها در طول سال در حوزه خدمات شهری و عمران می‌باشد، اضافه کرد: استفاده از سامانه 137 در حوزه مدیریتی دارای برکات و فواید ویژه ای خصوصا در حوزه مدیریت شهری است؛ که ایجاد مرکز هدایت و کنترل، ساماندهی فوریت‌های خدمات شهری، شناخت مسایل و مشکلات مبتلا به مردم و برقراری پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان را می توان نام برد.

مهدی‌پور با بیان اینکه، با همکاری واحدهای اجرایی در تلاش هستیم که کیفیت خدمات بیش از پیش ارتقا پیدا کند، اضافه کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی، مدیریت واحد شهری را از مهمترین وظایف خود دانسته و با آگاهی از تحولات اخیر در عرصه کار و روابط اجتماعی گام های متعددی را برداشته است.

 وی ادامه داد: مرکز سامانه مدیریت شهری( 137) فرصتی برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهر به شمار می‌رود.

این مسئول مولفه های مهم سامانه مدیریت شهری( 137) در خدمت به مردم را پویایی، کارآمدی، اجتناب از گستردگی بیش از حد، کنترل و تحلیل اطلاعات، آموزش، ارتقاءعلمی و توانمند سازی منابع انسانی، فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و تبلیغات عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات