سپاه پاسداران د. در عرصه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی گام‌های بزرگی برداشته

فرمانده سپاه الیگودرز گفت: سپاه پاسداران در کنار ماموریت اصلی خود که پاسداری از انقلاب اسلامی است در عرصه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی گام های بزرگی برداشته است.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۹۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  اکبری شهردار الیگودرز به همراه ریاست و اعضای شورای شهر به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ، با سرهنگ برامکی فرمانده سپاه دیدار کرده و هفته دفاع مقدس را به ایشان و همرزمانش تبریک گفت.


  اداوی ریاست شورای شهر در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و عرض خداقوت به پاسداران و نیروهای سپاه بابت تلاش شبانه روزی ایشان برای امنیت جان ومال و ناموس همشهریان گفت: حضور ما امروز در این مکان، برای بیعت دوباره با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهداست.

  اکبری در ادامه این دیدار گفت : افتخار می کنیم که در کنار سپاه و در سنگری دیگر به نام شهرداری به مردم خدمت می کنیم و خود را در صف اول جبهه پاسداری می دانیم و امیدواریم بتوانیم بعنوان خادمان ملت آنگونه که شایسته و بایسته است به مردم خدمت رسانی و در این راه آماده هرگونه همکاری در زمینه های مختلف با سپاه هستیم.


سرهنگ محمد برامکی فرمانده سپاه الیگودرز نیز در این نشست با بیان اینکه سپاه پاسداران در راستای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری عمل می کند اظهار داشت: به برکت رهبری های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس امروز کشور در سایه امنیت و آرامش مسیر پیشرفت و شکوفایی را طی می کند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در کنار ماموریت اصلی خود که پاسداری از انقلاب اسلامی است در عرصه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی گام های بزرگی برداشته است افزود: الیگودرز از ظرفیت مناسبی در عرصه اقتصاد مقاومتی برخوردار است که باید شرایط لازم برای بهبود اشتغال زایی در این منطقه را ایجاد کرد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار