خبرهای داغ:
بیانیه//

چهل سالگی دفاع مقدس یک جشن ملی است

در بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس آمده است: چهل سالگی دفاع مقدس یک جشن ملی است.
کد خبر: ۹۲۷۸۲۲۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، بسیج زنان سپاه شهدای استان به مناسبت نکوداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه صادر کرد، در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

مِنَ المُومِنِینَ رِجَالُ صَدَقُوا مَا عَاهَدُو اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ و مَا بَدَلُو تَبدِیلا (احزاب 23)

 از مومنان مردانی هستند که به آنچه با خدا بر آن پیمان بستند صادقانه وفا کردند، برخی از آنان پیمان‌شان را به انجام رساندند( وبه شرف شهادت نایل شدند) و برخی از آنان شهادت را انتظار می برند و هیچ تغییرو تبدیلی (در پیمانشان) نداده اند.

چهل سالگی دفاع مقدس یک جشن ملی است، رخداد عظیم رویش همت های بلند و عزم های استواری است که یادآور دوران طلایی و پرافتخار رشادت ها و همدلی های زنان و مردان و پیران و کودکان و در یک کلام مردم سرافراز میهن اسلامی مان با پیروی از فرامین امام راحل و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ی مدظله العالی است که در طول تاریخ معاصر بی بدیل و بی نظیر بوده و هست.

شعار محوری چهلمین سالگرد دفاع مقدس با عنوان (( ما قوی هستیم )) نشان دهنده عزم جدی ملت ایران برای ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان اسلام و انقلاب است، بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی بر خود وظیفه می داند ، ضمن انتشار و انتقال ارزش های آن دوران، فرهنگ دفاع مقدس را در ابعاد مختلف آن به شکل های گوناگون، در فرهنگ مردم جاری ساخته و به ابعاد جدید دفاعی در حوزه های مختلف، جبهه های جنگ نرم، جنگ اقتصادی و فرهنگی بپردازد.

رزمندگان جبهه ایثار و شهادت دیروز و مدافعان عرصه های سلامت و تولید نشان دادند که مقابله در برابر گرفتاری ها را مدیون تجربه د فاع مقدس هستند.

دستاورد های 8 سال دفاع مقدس در عرصه های بین اللملی و منطقه ای از جمله تثبیت اقتدار و استقلال کشور ، استراتژی های نوین دفاعی ، الگوی مبارزه با استکبار جهانی ، نقش مؤثرایران و اثبات کارآمدی دین اسلام در منطقه ، شکست استراتژی های زمانبندی شده اسراییل و آمریکا در منطقه و بیداری جهان اسلام ، وامدار خون های ریخته شده و مجاهدت های فرزندان این مرز و بوم هستند.

اکنون که تفکر شکست ناپذیری قدرت های استکباری چون آمریکا ، در اذهان جهانیان شکسته شده است ، رسالت عظیم پرورش نسلی مقاوم ، آگاه و مستقل و مدافع حریم کیان و آیین و محافظ حریم خانواده ی امروز ، به عهده ی شما زنان بسیجی است که همگام با مردان شجاع و دلاور در عرصه های مختلف اقتصادی ، علمی و فرهنگی ، طلایه دار برافراشتن پرچم افتخار ایران اسلامی بر قله کشور های مقتدر و آزاد جهان باشید.

در کلام آخر هم صدا با شهید مهدی باکری که در وصیت نامه خویش نوشت"عزیزانم اگر شبانه روز شکرگزار خدا باشیم که خدا نعمت انقلاب و امام را به ما عنایت فرمودند باز کم است" تنها راه نجات و سعادت ماست که به یاد خدا باشیم و فرامین خدا را عمل کنیم و از ته قلب پشتیبان ولایت فقیه باشیم . تا این امانت الهی را به دست مالک اصلی آن امام زمان عج روحی له الفدا تقدیم نماییم.     

والسلام علی من التبع الهدی          

انتهای پیام               

ارسال نظرات
آخرین اخبار