خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ملت ایران اسلامی برای مقابله با هر تهدیدی آماده هستند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ملت ایران اسلامی برای مقابله با هر تهدیدی آماده هستند.
کد خبر: ۹۲۷۸۳۰۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در مراسم نواختن زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی که در محل مدرسه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در طول دفاع مقدس، نیروهای متدین و باایمان و پرتلاش ارتش با وجود حضور فرماندهان آمریکایی در راس آن، در کنار مردم بودند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس و اوایل انقلاب، ایادی استکبار نتوانستند با ایجاد تفرقه در داخل کشور نظام نوپای اسلامی ما را نابود کنند چراکه اراده خداوند بر این بود که با حضور مردان دلاور و زنان رشیده در برابر توطئه‌ها ایستادگی کنیم و در جنگ تحمیلی هم با حضور همین مردم غیور شاهد پیروزی‌ها و اقتدار نظام اسلامی شدیم.

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: مردم همه باهم در برابر اراده پلیدیان علیه کشور تازه انقلاب کرده ایران اسلامی ایستادگی کردند و غرض اصلی از جنگ که همان نابودی انقلاب اسلامی بود را بر باد دادند.

 وی ادامه داد: امروز مردانی آماده‌تر و آب دیده تر داریم و نشان داده‌ایم که در برابر هجوم دشمن با تمام توان ایستاده‌ایم.

 سردار شهسواری با اشاره به رشادت‌های مردم ایران در دوران جنگ تحمیلی، بر لزوم ادامه مسیر شهدای انقلاب اسلامی توسط جوانان تاکید کرد و گفت: اقتدار در برابر دشمنان درسی است که باید جوانان و نوجوانان بیاموزند.

وی ابراز داشت: امروز در ایام کرونا باید دقت کنیم که دشمن با هر حربه‌ای به دنبال تعطیلی نظام آموزشی ما است و وظیفه معلمان و دانش آموزان طی مسیر تعلیم و تربیت در سنگر علم آموزی است.

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: اگر به خاطر تهدید کرونا کلاس درس و مدرسه تعطیل باشد اما در این شرایط هم منازل ما نیز کلاس درس است و باید به هر روشی در مسیر علم آموزی بمانیم.

 در این مراسم، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در سخنانی بر اهمیت علم‌آموزی و تحصیل اشاره کرد.

 انتهای پیام

ارسال نظرات