آیین بزرگداشت روز سرباز برگزار شد

همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس آیین بزرگداشت روز سرباز با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و جمعی از سربازان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۳۲۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس آیین بزرگداشت روز سرباز با حضور سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس و جمعی از سربازان در حسینیه این سازمان برگزار شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در هفته دفاع مقدس باید همه در کنار قدردانی از دلاورمردان این عرصه، از سربازان عزیز نیز تقدیر کنیم چرا که نقش قابل توجهی در هشت سال دفاع مقدس را برعهده داشتند.

سردار حسینی در این مراسم اظهار داشت: دوران خدمت مقدس سربازی و حضور در این میدان بستری برای خدمت‌رسانی به مردم و دفاع از کیان و مرز‌های کشور است و یقینا کسانی در این راه موفق می‌شوند که الگو‌های مناسبی برای خود انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه نگاه به درون و تقویت ایمان و اعتقادات لازمه حرکت دراین مسیر نورانی است بیان کرد: بر این اساس تقویت باور‌های دینی سربازان و ایجاد روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی در میان این قشر از برنامه‌هایی است که همواره مورد توجه قرار گرفته است.

فرمانده سپاه بیت المقدس همچنین بیان کرد: امروز بنیه دفاعی کشور ما متکی به نیروی جوانان است که در دوران سربازی گام‌های موثری در راه حفظ امنیت کشور برمی‌دارند.

وی یکی از زینت‌های انقلاب اسلامی را وجود سربازان انقلابی دانست و گفت: جایگاه این افراد در حفظ دستاورد‌های انقلاب ستودنی است.

سردار حسینی گفت: سربازان مظهر نیرو، قدرت، و نشاط و لبریز از عشق و امید هستند و دوران خدمت سربازی فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادها، کارآمدی‌ها، بصیرت‌افزایی و ارتقای کارایی و کارآمدی جوانان است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در پایان اظهار کرد: در این روز سعی کردیم با حضور سربازان سپاه بیت المقدس از حماسه و دلاورمردی‌های عزیزان سرباز تکریم و تجلیل داشته باشیم و ان شاء االله این حماسه و فرهنگ به نسل جوان هم منتقل شود.

در پایان این مراسم از جمعی از سربازان نمونه سپاه بیت المقدس تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات