خبرهای داغ:
شهردار قزوین:

اختصاص۲۰میلیارد تومان برای نهضت آسفالت

شهردار قزوین در گفت و گو با بسیج گفت: برای روکش آسفالت و ترمیم آن۱۲میلیارد تومان و ۸میلیارد تومان هم برای کنده کاری بودجه اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۲۷۸۵۲۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰

سیاوش طاهرخانی شهردار فزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: کار کندکاری و ترمیم روکش آسفالت در قزوین تحت عنوان نهضت شبانه آسفالت انجام می شود که بیش از ۲۰ میلیارد تومان بودجه برای آن در نظر گرفته شده تا علاوه بر اجرای کار با کیفیت حداکثر رضایت مندی شهروندان را شاهد باشیم.

او گفت: قزوین دارای سه منطقه بوده که با ارزیابی نقاط شهر با هماهنگی سازمان عمران و مدیران مناطق در نهضت شبانه آسفالت کارها به خوبی پیش می رود. از نظر شهرداری هیچ تفاوتی بین پایین شهر و بالای شهر وجود ندارد،تناسب با عدالت در توزیع بودجه برای معابر و خیابانها رعایت شده است.

شهردار قزوین تصریح کرد: سال عمرانی با همراهی شوراها و مسئولان نواحی به خوبی پیش می رود و در ارزیابی برنامه های خود ماهانه افتتاح و بهره برداری یک پروژه در نظر گرفته شده است. ورودی یادگار امام و بلوار شهید سلیمانی در دستورکار برای افتتاح قرار دارد.

طاهرخانی افزود: در بحث روکش آسفالت و کنده کاری ها ۶۵ درصد بودجه هزینه شده است. به دلیل عملکرد خوب سازمان عمران و مدیران مناطق از نظر فیزیکی و زمان اجرای پروژه جلوتر از پیش بینی های انجام شده هستیم هدف عمده شهرداری رضایتمندی شهروندان است.

 

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار