مسئول سیاسی لشکر عملیاتی پنج نصر گفت: مشکل اصلی اقتصاد ریشه در مدیریت کشورمان است که باید توجه به غرب و قرارداد‌های غربی که هیچ منفعتی برای کشور نداشته از بین رود و نگاه معطوف به منابع و امکانات داخلی و پتانسیل همسایگان کشور گردد.
کد خبر: ۹۲۷۸۶۱۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
سرگرد غیور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ پیرامون جهش تولید و علل نامگذاری شعار سال به این نام ایشان بیان داشت: از الزامات اقتصاد مقاومتی نگاه به درون و ظرفیت‌های داخلی می‌باشد.

وی همچنین افزود: دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که حدود ۱۵ سال است که ابلاغ گردیده است مورد توجه خاصی از طرف مسئولین قرار نمی‌گیرد و این موضوع فقط به این دولت بر نمی‌گردد بلکه دولت قبل نیز تعلل‌هایی در این زمینه داشته است.

این هادی سیاسی همچنین شایان ذکر دانست: باید دید کجای کار ایراد دارد که مقام معظم رهبری سال‌های متمادی شعار سال را شعار اقتصادی نام گذاری نمودند و پاشنه آشیل کشور را اقتصاد کشور می‌دانند.

مسئول سیاسی لشکر عملیاتی پنج نصر افزود: امسال با توجه با مشکلاتی که ویروس کرونا نه تنها بر اقتصاد کشور ما بلکه برای اقتصاد دنیا به وجود آورد است، معظم له شعار سال را جهش تولید نام گذاشتند، یعنی در این شرایط نیز میتوان به تولید و مهمتر از آن جهش تولید دست یافت.

غیور همچنین ادامه داد: جهت ایجاد جهش تولید پارامتر‌هایی لازم می‌باشد که می‌توان به سرمایه انسانی، سرمایه پولی و نقدینگی و وجود زیرساخت ها‌ی اقتصادی اشاره نمود که همه این‌ها را ایرا ن دارا می‌باشد منتها مشکل اصلی در مدیریت است که باید توجه به غرب و قرارداد‌های غربی که هیچ منفعتی برای کشور نداشته از بین رفته و نگاه معطوف به منابع و امکانات داخلی و پتانسیل همسایگان کشور گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها