فرمانده سپاه کربلا در آمل خبر داد

ارائه ۱۹۲ هزار خدمات درمانی سپاه کربلا در دو مرحله پیک کرونا

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به خدمات سپاه کربلا در ایام کرونا اشاره کرد و افزود: در هر دو مرحله پیک کرونا، ۱۹۲ هزار خدمت درمانی اختصاصی به مردم داده شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۷۰۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
ارائه ۱۹۲ هزار خدمات درمانی سپاه کربلا در دو مرحله پیک کرونا
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در هفته دفاع مقدس، مرکز دیالیز درمانگاه ولایت آمل با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال با حضور جانشین بهداشت و درمان ستادکل نیرو‌های مسلح، فرمانده سپاه کربلا و مسئولین شهرستان حضور افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این مراسم با اشاره به اینکه مازندران ده هزار و ۴۰۰ شهید در دفاع مقدس و ۴۲ شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است، گفت: دشمنان نه نها میخواستند انقلاب را از پای دراورند بله هدف اسلام بود که با وجود رشادت‌های جوانان کشورمان هم خاک را نگه داشتیم و هم عزت و سربلندی اسلام را حفظ کردیم.
 
ارائه ۱۹۲ هزار خدمات درمانی سپاه کربلا در دو مرحله پیک کرونا
فرمانده سپاه کربلا در ادامه به خدمات سپاه کربلا در ایام کرونا اشاره کرد و افزود: در هر دو مرحله پیک کرونا، ۱۹۲ هزار خدمت درمانی اختصاصی داده شده که خوشبختانه این خدمات و فعالیت ها چشمگیر بوده است.

سرهنگ پاسدار مسلمی اضافه کرد:  تجیهزات این درمانگاه با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در حوزه درمانی خدمت رسانی هزینه شد.

به گفته فرمانده سپاه کربلا هر آنچه در سپاه انجام می‌شود برای رضایت و اسایش مردم است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها