نماینده دشتستان:

مشارکت همه مسئولان در مقابله با آسیب‌های اجتماعی ضروری است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بسیاری از موارد مشکلات اقتصادی و بیکاری باید بطور ساختاری و زیرساختی حل شود.
کد خبر: ۹۲۷۸۷۵۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، ابراهیم رضایی در اولین روز از هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی شهرستان دشتستان افزود: در این ارتباط قبل از هر چیز باید مسئولان اهمیت موضوع و تاثیر کار فرهنگی در حوزه کاری را درک کنند و حل مشکلات را بطور ساختاری مد نظر قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه هر چه داریم به برکت خون شهیدان داریم، ادامه داد: تشکیل سازمان مقابله با آسیب‌های اجتماعی در وزارت کشور نشان دهنده اهمیت موضوع است که باید سرلوحه همه برنامه‌های مدیران اجرایی در سراسر کشور باشد.
رضایی اضافه کرد: در بسیاری از موارد مشکلات اقتصادی و بیکاری باید بطور ساختاری و زیرساختی حل شود و دغدغه مقام معظم رهبری به اولویت اقتصاد و تولید در تعیین شعار سال بطور متوالی نشان از اهمیت این موضوع دارد که باید سرلوحه کار همه متولیان امر قرار گیرد.
وی اظهارداشت: توجه به محلات حاشیه و فقیر نشین شهر برازجان که بیش از سایر مناطق در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارد ضروری است که همه دستگاه‌های مرتبط باید این مهم را مد نظر داشته باشند.
نماینده دشتستان بیان کرد: بازساری محلات فرسوده، شناسایی عوامل آسیب زا بویژه در مناطق حاشیه نشین و فقیر نشین که بستر گرایش به این معضلات اجتماعی بیشتر است باید مد نظر باشد.
رضایی گفت: از همه گروه‌ها، خیران، صاحبنظران و سازمان‌های غیر دولتی باید کمک گرفت و بطور ریشه‌ای این معضلات را بررسی کرد و برای برطرف کردن بستر‌های آسیب زا و یافتن راه حل‌های درمانی کار کرد.
پایان خبر/
ارسال نظرات