حجت الاسلام محمد علی عدالت به عنوان سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر منصوب شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۷۹۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، صبح امروز طی آئینی با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و حجت الاسلام روح الله رحمانی مهر مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه علمیه کشور، حجت الاسلام محمد علی عدالت به عنوان سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر منصوب شد.

آیت الله صفایی بوشهری در این آئین ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها، اظهار کرد: در منظومه حوزه علمیه امورات زیادی مانند درس و بحث وجود است، اما یک نکته‌ای که باعث رضایت و شادی امام زمان «عج» می‌شود خدمت به طلاب و خانواده آنهاست.

امام جمعه بوشهر افزود: با گذشت زمان و توسعه نیاز‌های جامعه روحانیت، اگر مرکز خدمات حوزه نبود جامعه روحانیت دچار چالش و بحران می‌شد.

وی تصریح کرد: تأسیس مرکز خدمات حوزه علمیه یکی از طرح‌های مقام معظم رهبری و از نیاز‌های طلاب است که منشأ خیرات و برکات زیادی برای طلاب و خانواده‌های آن‌ها بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه ضمن تشکر از زحمات حجج الاسلام خضری و احمدی به عنوان رؤسای پیشین مرکز خدمات حوزه علمیه بوشهر، از حجت الاسلام عدالت بابت قبول زحمت این مسئولیت تشکر نموده و افزود: ان شالله با حضور حجت الاسلام عدالت مرکز خدمات حوزه رشد و بالندگی بیشتری پیدا کند و باعث خیر و برکت برای استان بوشهر باشد.

در پایان این مراسم حکم سرپرستی حجت الاسلام عدالت و لوح تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام مهدی خضری سرپرست پیشین مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر به دست آیت الله صفایی بوشهری به ایشان اهدا شد.
 
 
پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها