سرپرست سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر معرفی شد

حجت الاسلام احمد احمد زاده با حکم حجت الاسلام حسین دشتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به عنوان سرپرست سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر معرفی شد.
کد خبر: ۹۲۹۳۴۵۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵

سرپرست سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر معرفی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام احمد احمد زاده با حکم حجت الاسلام حسین دشتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر به عنوان سرپرست سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر جایگزین حجت الاسلام حمید رضا جعفری زاده شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نواحی مقاومت بسیج خارگ و شهرستان جم از مهم‌ترین سوابق سرپرست سازمان بسیج طلاب استان بوشهر است.

گفتنی است در این نشست با اهدای لوح‌های سپاس جداگانه‌ای از طرف فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام از زحمات حجت الاسلام جعفری زاده تقدیر به عمل آمد.

سرپرست سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر معرفی شد

جعفری زاده پیش از این به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر منصوب شده بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام در این نشست گفت: سازمان بسیج طلاب و روحانیون وظیفه ارتباط با روحانیت و تقویت بیش از پیش تفکر بسیجی در طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه را بر عهده دارد که به همین علت از جایگاه پراهمیتی برخوردار است.

سرپرست سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر معرفی شد

حجت الاسلام حسین دشتی اظهار کرد: سازمان بسیج طلاب از همان آغاز سال‌های تأسیس سازمان بسیج مستضعفین، کار خود را آغاز کرد که در برهه‌های مختلف زمانی گاهی با بسیج دانشجویی ادغام و گاهی نیز به صورت مستقل فعالیت‌های خود را ادامه داده است که به همین سبب جایگاه غیر قابل انکاری در مجموعه بسیج دارد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام نیز در این نشست ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام جعفری زاده گفت: ایشان یک روحانی بسیجی است که در عرصه‌های مختلف فرهنگی و خدمات‌رسانی در عمل پای کار حاضر بوده و در بحران شیوع ویروس کرونا در جامعه، بارها و بارها حضور و زحمات ایشان را در راه‌اندازی کارگاه‌های تولید شاهد بودیم.

سردار علی رزمجو اظهار کرد: روحانیون در هشت سال دفاع مقدس خط شکن بودند و امروز نیز حضور یک روحانی بسیجی در تمام رده‌های سپاه و بسیج ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات