تجلیل از فرهنگیان ایثارگر بخش شبانکاره در ۴۰ سالگی دفاع مقدس

بمناسبت ۴۰ سالگی دفاع مقدس از فرهنگیان ایثارگر به همت حوزه بسیج دانش آموزی بحرالعلوم و بسیج فرهنگیان بخش شبانکاره تجلیل شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۷۹۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، بمناسبت ۴۰ سالگی دفات مقدس مراسم تجلیل از فرهنگیان ایثارگر بخش شبانکاره با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان بوشهر، رئیس آموزش و پرورش و فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی بحرالعلوم شهر شبانکاره در محل سالن آمفی تئاتر اداره آموزش و پرورش شهر شبانکاره برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عبدالرضا ریزی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت رقیه (س) گفت: شهدا و ایثارگران گل سرسبد کشور هستند که باید ارزش کار و منزلت آنان را قدر بدانیم.

ریزی در ادامه افزود: وقتی وصیت نامه شهیدان را مطالعه می‌کنیم به وضوح در میابیم که آنان پست و مقام‌های دنیوی و مادی را رها کرده اند و قدم در راه رسیدن به خدا برداشته اند که ما نیز باید راه و منش این عزیزانبه عنوان الگو خود قرار دهیم.

وی گفت: معلمان در ذات و ماهیت کار خود ایثار گر هستند و وقتی که در مقام یک فرد ایثارگر نیز باشد دارای مقامی دوچندان خواهد بود.

ریزی در ادامه اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم شرایط تحریم و فشار که از سوی دشمنان کشور تحمیل شده است را را پشت سر بگذاریم باید سه رکن وحدت، مطیع فرمان مقام معظم رهبری و توسعه و ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی را مدنظر داشته باشیم که برنامه‌های اینچنینی گامی به سوی این اهداف است.

هوشنگ عباسی، مدیر آموزش و پرورش شهر شبانکاره، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۵ هزار شهید فرهنگی گفت: امروز ما نیز باید با تلاش در عرصه‌های فرهنگی و عملی در کنار سایر ارگان‌های فرهنگی کشور بتوانیم بخش کوچکی از ایثارگری‌های شهدا و خانواده‌های آنان را پاسخگو باشیم و جبران نماییم.

عباسی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری گفت: ما نیز به نوبه خود در کنار سایر ارگان‌های فرهنگی باید ایثارگری‌های شهدا و جانبازان و ارزش‌های انقلابی را برای نسل جدید و جوان تبیین نماییم.

گفتنی است در این مراسم از ۳۶ نفر از فرهنگیان ایثارگر بخش شبانکاره تجلیل شد.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار