دبیر کمیته دانشگاهیان کنگره ۴ هزار شهید استان یزد:

6 عنوان کتاب در راستای کنگره شهدا در یزد منتشر می‌شود

پورمیرزائی از تولید محتوا در فضای مجازی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و تالیف و چاپ ۶ عنوان کتاب در کنگره شهدا استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۸۷۹۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ علی پورمیرزائی دبیر کمیته دانشگاهیان، اساتید، علمی و پژوهشی کنگره چهار هزار شهید استان یزد گفت: جلسه کمیته دانشگاهیان دومین کنگره ملی ۴ هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شد. در این جلسه که مسئولین فرهنگی دانشگاه‌ها و بسیج دانشجویی استان حضور داشتند در خصوص برنامه‌های کنگره شهدا در دانشگاه‌ها بحث و تبادل نظر شد.
وی افزود: از جمله تصمیمات گرفته شده این جلسه حمایت از پایان نامه‌ها و مقالات با موضوعات دفاع مقدس، برگزاری جشنواره ادبی هنری رویش با موضوع دفاع مقدس و شهدای استان، تولید محتوای مورد نیاز نسل جوان و انتشار آن در فضای مجازی، برگزاری نشست‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی با هدف پاسخ به سوالات و شبهات، برگزاری مسابقات کتابخوانی و تالیف و چاپ ۶ عنوان کتاب بود.
دبیر کمیته دانشگاهیان، اساتید، علمی و پژوهشی تاکید کرد: دانشجویان و تشکل‌های علاقه‌مند جهت مشارکت در برنامه‌های کنگره میتوانند به مسئولین فرهنگی یا بسیج دانشگاه مراجعه نموده و یا از طریق پیج@Qmasaf اعلام آمادگی نمایند.
ارسال نظرات