رئیس آموزش وپرورش ناحیه یک یزد در مراسم آغاز زنگ ایثار ومقاومت:
رئیس آموزش وپرورش ناحیه یک یزد درآغاز نواخته شدن زنگ ایثار ومقاومت در دبستان دخترانه عفت گفت: شهداء، الگو‌های زنده و وسرمشق همه معلمان و دانش آموزان هستند؛ همه شهدایی که در عرصه تعلیم وتربیت خدمت می‌کردند الگو هستند.
کد خبر: ۹۲۷۸۸۷۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ رئیس آموزش وپرورش ناحیه یک یزد درآغاز نواخته شدن زنگ ایثار ومقاومت در دبستان دخترانه عفت گفت: اگر ما امروز در مدارس ومراکز آموزشی با خیالی آسوده مشغول به تعلیم وتعلم هستیم به واسطه حماسه آ، رینی‌ها ومجاهدت‌های رزمندگان زن ومردی است که با غیرت وعفت دوشادوش هم علیه دشمن دون جنگیدند ودرس مقاومت وایستادگی را به همگان آموختند.
وی در ادامه با اشاره به وظیفه ورسالت سنگین همگان در پاسداشت خون شهدای دفاع مقدس تصریح نمود: در دفاع مقدس شاهد ایستادگی و مجاهدت شبانه روزی همه اقشار جامعه، پیر وجوان، زن ومرد، خواهران ومادران شهدا بودیم که بهترین‌های خود را راهی جبهه‌ها نمودند.
وی در پایان گفت: الان، باید تاریخ حماسه‌های زنان ومردان در این دوران طلایی وسرنوشت ساز دفاع مقدس، مطالعه وبررسی شود؛ زنانی که در کنار مردان، برای استواری وسرافرازی نظام در مقابل تهاجمات به دین وکشورایستادند؛ امروز هم دانش آموزان باید الگو‌های مناسبی همچون سردار قلبها، سردار سلیمانی بیابند تا بتوانند کار‌های بسیار خوبی ارائه دهند.
ارسال نظرات