"مرتضوی" در جمع متربیان حلقه صالحین تصریح کرد: امام خمینی (ره) با حمایت و حضور مردم در میدان توانست راه جدیدی فراروی کشور‌های اسلامی و جهان سوم بگشاید و به ان‌ها بفهماند که تنها راه زندگی با عزت و خارج از ذلت و اسارت "نه گفتن" به قدرت‌ها و اتکا به توانایی‌های خود است.
کد خبر: ۹۲۷۸۸۷۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس حلقه صالحین شهید عباس دهقان پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با محوریت "دفاع مقدس هیبت نظام سلطه را در هم شکست"برگزار شد.
"مرتضوی" در بین بسیجیان با بیان اینکه در طول دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داد در صورت هماهنگی داخلی و اقتدار انقلابی، می‌توان خارج از نفوذ قدرت‌ها عمل کرد خاطر نشان کرد چنین قدرتی ابهت ابرقدرت‌های شرق و غرب را در هم شکست؛ و امام خمینی (ره) با حمایت و حضور مردم در میدان توانست راه جدیدی فراروی کشور‌های اسلامی و جهان سوم بگشاید و به ان‌ها بفهماند که تنها راه زندگی با عزت و خارج از ذلت و اسارت "نه گفتن" به قدرت‌ها و اتکا به توانایی‌های خود است.
وی با اشاره به اینکه‌ی ارزش و فضیلت هر نعمتی نزد هر فردی به اندازه معرفت و بینش اوست اذعان داشت:یکی از حقایق ناب دفاع مقدس، شهادت شهیدان شاهد است.
سرگروه حلقه صالحین در ادامه با تصریح اینکه بعد از جنگ اسوه فدا شدن در راه اسلام و قران، جانبازان، شهیدان و رزمندگانی هستند که بر عهد خود با خداوند پایدارو استوار ماندند با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) درباره جانبازان مضمون بر اینکه "مجروحین و معلولین چراغ هدایتی برای دین باورانند که راه رسیدن به سعادت اخرت را نشان میدهند" به تشریح مقام رزمندگان و جهادگران دفاع مقدس پرداخت.
ارسال نظرات