خبرهای داغ:
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: در زمان دفاع مقدس، تنها با کشور عراق نمی‌جنگیدیم بلکه با ابرقدرت شرق و غرب می‌جنگیدیم و در این جنگ ۸ ساله حتی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران را به دشمن ندادیم.
کد خبر: ۹۲۷۸۹۰۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم شبی با شهدا در جوار قبور مطهر سه شهید گمنام شهر مهر با حضور سردار مرتضی قربانی و جمعی از مسئولین، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم ولائی شهر مهر برگزار شد.

سردار قربانی در این مراسم بیان داشت: ما در زمان جنگ تحمیلی، توان اطلاعاتی نداشتیم اما به برکت همین جنگ توان اطلاعاتی بسیار قوی هم‌اکنون در اختیار جمهوری اسلامی است.

وی افزود: امروزه ما در حال رصد تمامی جهان هستیم و اطلاعات و رصد لحظه به لحظه از طریق زمین و آسمان دریافت می‌کنیم.

قربانی به شجاعت و رشادت شهیدان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: شهید محمد شرافت، شهید انقلاب اسلامی است و در زمان طاغوت به دلیل همین شجاعت و مردمداری، از فرمان تیراندازی به سمت مردم سرپیچی می‌کند و همین کار باعث می‌شود که به دست افسران طاغوت به شهادت برسد.

وی تاکید کرد: این رفتارها یک روز و یک‌شبه به وجود نمی‌آید و همه این رفتارها به منش خانواده، پدر ،مادر و به خود انسان برمی‌گردد.

فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس یادآور شد: ما در طول ۸ سال دفاع مقدس از ۴۴ کشور غنیمت جنگی گرفتیم که این کشورها تجهیزات و امکانات به صدام می‌دادند که علیه جمهوری اسلامی استفاده کند و ما از ۱۳ کشور اسیر جنگی گرفتیم.

قربانی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی تنها با کشور عراق نمی‌جنگیدیم بلکه با ابرقدرت شرق و غرب می‌جنگیدیم و در این جنگ ۸ ساله حتی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران را به دشمن ندادیم.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس، هفته میثاق با شهدا و میثاق با ولایت‌فقیه است و باید این هفته را گرامی بداریم، اضافه کرد: هفته دفاع مقدس بسیار باعظمت است و دشمنان ما می‌خواستند چند روزه خود را به تهران برسانند و ادامه مصاحبه خود را در تهران برگزار کنند و به دنبال شکست جمهوری اسلامی ایران بودند.

فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دشمنان نتوانستند ما را شکست بدهند بلکه پیروز هم شدیم و امروز چهل سال از انقلاب و دفاع مقدس می‌گذرد و ما باید به ولایت‌فقیه و رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها