خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد گفت: 8 سال دفاع مقدس اوج عزت و اقتدار ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۷۹۱۹۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، حجت الاسلام سیدعلی سیدنظری امروز در آئین تجلیل از سربازان نمونه اظهار کرد: سربازان در ۸ سال دفاع مقدس در عملیات‌های گوناگون نقش مهم و تاثیرگذاری داشتند که خدمات آنان در ابعاد گوناگون حائز اهمیت است.

 وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان در ۸ سال دفاع مقدس، گفت: قدرت، عزت، اقتدار و صلابت امروز ایران مرهون رشادت‌ها، ازخودگذشتگی و خون شهدا است.

 این مسئول ۸ سال دفاع مقدس را اوج عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و بیان کرد: ما همه سرباز اسلام و ولایت بوده و در همه حال گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، فرمانده کل قوا هستیم و برای جانفشانی در راه اسلام و انقلاب آمادگی داریم.

 سید نظری افزود: امروز خدمت سربازی علاوه بر کادرسازی برای نظام مقدس اسلامی به فرصت مناسب برای رشد معنوی سربازان تبدیل شده، هر چند در گذشته نگاه متفاوتی به سرباز و دوران سربازی وجود داشت، ولی امروز خدمت سربازی به دوره ای برای رشد معنوی سربازان تبدیل شده است.

 وی افزود: سربازان باید از این فرصت در راه تجربه اندوزی، کسب علم، مطالعه و رویایی منطقی با سختی‌ها و مشکلات استفاده کنند، به گونه‌ای که خانواده‌های آنها احساس کنند فرزندشان در خدمت به رشد و بالندگی رسیده، صاحب تجربه شده و برای ورود به زندگی آمادگی کامل پیدا کرده است.

 انتهای پیام

ارسال نظرات