سردار فتوحی گفت:از دانشگاه دفاع مقدس، سه چیز را یاد گرفتیم، ولایتمداری، اطاعت پذیری و جنگ با علم و دانش برتر روز.
کد خبر: ۹۲۷۹۲۳۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: همزمان با شام شهادت، سه ساله ابی عبدالله یادواره شهدای پایگاه عفاف خواهران و نبی اکرم برادران در پارک عفت، در محیطی باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
در این یادواره که سردار فتوحی سخنران آن بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محله، یادی کرد از شهید تقی زاده، سردار حسن رشیدی، شهید فتاحی و ... و گفت:چطور شد که ما در جنگ پیروز شدیم؟
سردار گفت:از دانشگاه دفاع مقدس، سه چیز را یاد گرفتیم، ولایتمداری، اطاعت پذیری و جنگ با علم و دانش برتر روز.
وی گفت:زمان جنگ ما هیچ چیز نداشتیم، صدام هم خبری نبود، اما سلاح و کارشناسان استفاده از سلاح را دشمنان به صدام دادند، ولی ما با دست خالی، با اتکا به خداوند و فرماندهی دیروز امام خمینی (ره) و امروز مقام معظم رهبری توانستیم در جنگ پیروز شویم.
سردار فتوحی با اشاره به رشادت‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و ... گفت:شهدا، جانبازان، اسرا و ... و خانواده آنها، به خود ببالید، از زبان دشمن می‌گویم، شما ضربه‌های سنگینی را به دشمن زده اید.
وی ادامه داد:باور کشور‌ها تا قبل از انقلاب این بود که اگر یک شهر از ایران را بگیرندایرانیان دیگر نمی‌توانند آن شهر را پس بگیرند، اما ۸ سال دفاع مقدس یقین بیگانگان را نقش بر آب کرد و اجازه نداد یک وجب از خاک ایران به بیگانگان داده شود.
سردار فتوحی در پایان گفت: امروز تکلیف ما گوش دادن به فرمایشات رهبری است رهبری فرمان گام دوم را داده اند گام اول، ولایت پذیری، اطاعت پذیری و جنگ با علم و دانش برتر بوده که ۴۰ سال است حکومت کرده ایم و اکنون در گام دوم، تجربیات ۸ سال دفاع مقدس چراغ راه است، هر مسئولی باید با تجربیات ۸ ساله، مشکلات امروز را حل کند که اعتماد به جوانان نمونه بارز آن می‌باشد.
ارسال نظرات