خبرهای داغ:

دیدار مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی شاهرود با خانواده شهدا+ تصاویر

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان شاهرود با خانواده ۵ شهید و ایثارگر دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۷۹۲۶۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان شاهرود با خانواده ۵ شهید و ایثارگر دفاع مقدس دیدار کردند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندهان سپاه ناحیه شاهرود، نیروی انتظامی، جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ متحرک هجومی ۱۵۸ شهید کشاورزیان و معاون هماهنگ کننده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم و ریاست اداره جهادکشاورزی شهرستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و جهادکشاورزی شهرستان شاهرود از خانواده‌های شهیدان محمد نیک منش، علی نوری، محمدحسین دباغ و سید حبیب الله حسینی نژاد و جانباز دفاع مقدس و مدافع حرم محمود حسین پور دیدار کردند.
در این دیدار‌ها قرائت قرآن و ذکر مصیبتی توسط ذاکر اهل بیت اویس قرنی و معرفی خانواده شهدا توسط معاون تعاون بنیاد شهید انجام شده و خانواده شهدا و ایثارگران مورد تفقد قرار گرفتند.
مسئولین در این دیدار‌ها با تقدیر از صبر و استقامت خانواده شهدا بر تداوم راه شهدا تاکید کردند.
لازم به ذکر است شهید محمد نیک منش از شهدای ارتش، شهید علی نوری از شهدای جهاد کشاورزی، شهید محمدحسین دباغ از شهدای نیروی انتظامی و شهید حبیب الله حسینی نژاد از شهدای ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جانباز دفاع مقدس و مدافع حرم محمود حسین پور از گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم نیروی زمینی سپاه بودند.
خاطر نشان می شود این برنامه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه و همراهی یگان های نظامی و انتظامی شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها