شجاعت و تقوای الهی دلایل اصلی پیروزی در میدان ها است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۱۲قائم عج گفت: تسلیحات نظامی دلیل پیروزی در میدان ها نیست بلکه شجاعت و تقوای الهی پیروزی را رقم می زند
کد خبر: ۹۲۷۹۳۸۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم عج در جمع رزمندگان گردان تکاور این یگان با اشاره به هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: ما مشق جنگ می‌کنیم نه برای جنگیدن که برای دفاع کردن، ما مشق جنگ می‌کنیم، چون شاگرد مکتب عاشورا هستیم و مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح می‌دهیم.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۲ کسوت پاسداری را سعادتی عظیم برشمرد و شعار محوری امام حسین ع. یعنی هیهات من الذله را شعار تمام دوران زندگی یک مجاهد واقعی برشمرد.
وی تصریح کرد: ترس از نظام اسلامی در دل دشمنان یادآور این مطلب است که، یادتان بماند که ما چه کرده ایم و یادتان باشد که چه دیده اید.
وی همچنین با اشاره به تلاش و مجاهدت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین در دفاع از حرم اهل بیت افزود: رزمندگان ما الگوی جدید از جنگ را ارائه نموده اند و به جهان ثابت کردند این تسلیحات نظامی نیست که تعیین کننده پیروزی در میدان است، آن چیزی که موجبات پیروزی را فراهم می‌کند شجاعت و تقوای الهی است؛ این دو خصیصه همواره رزمندگان ما را در عرصه‌های نبرد حق علیه باطل پیروز کرده است نکته‌ای که دشمنان هیچگاه نتوانستند آن را درک کنند و همواره از فهم آن عاجز بوده آند.
وی بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس علیرغم وجود مشکلات و کمبود‌ها سد پولادین اراده ملت نگذاشت حتی یک وجب از خاک وطن توسط دشمن اشغال گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار