خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم پیاده روی و کوهپیمایی توسط بسیجیان پایگاه حضرت آسیه(س) به سمت گلزار شهدا شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۳۸۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه؛ همزمان با بزرگداشت هفته شکوهمند دفاع مقدس اعضای شورا و سرگروه‌های حلقات صالحین پایگاه حضرت آسیه (س) بر سر قبور پاک شهدا رفته و ضمن گلباران قبور پاک آن‌ها بار دیگر با شهدا تجدید پیمان کردند.
همسر شهید کلامی در این جمع ضمن بیان خاطرات خویش اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است تا نسل نوجوان و جوان با رشادت‌های رزمندگان آشنا شوند و ارزش‌های آن دوران برای نسل امروز جامعه تداعی گردد.
وی تصریح کرد: دفاع مقدس گنج ارزشمندی برای انقلاب اسلامی است و هدف از برگزاری هفته دفاع مقدس، توجه دادن به نقش‌آفرینی‌های کسانی که حماسه عشق و ایثار را رقم زدند.
همسر شهید افزود: شهدا با ایثار برای حفظ انقلاب اسلامی تلاش کردند و اکنون وظیفه ما است که با الگوگیری از آن‌ها آرمان‌های نظام و ارزش‌های دفاع مقدس را حفظ کنیم.
وی در ادامه اضافه کرد: شهیدان ما در وصیت نامه‌های خویش گفته اند، با توجه به اینکه شهدا برای پاسداشت حفظ و ارزش‌های اسلامی در راه قرآن و اسلام خون می‌دهند و جان نثاری می‌کنند وظیفه زنان و دختران را در این راه حفظ پوشش اسلامیست و گفته اند: 'تو‌ای خواهرم؛ حجابت را حفظ کن که حجاب تو برتر از خون من است'.
ارسال نظرات
پر بیننده ها