شهرداری شاهرود مدافع عنوان قهرمانی بدمینتون بانوان کشور را شکست داد

تیم پر مدعای بدمینتون بانوان زنجان، نتوانست از سد شیر بچه‌های شاهرود بگذرد و با نتیجه ۴_۱ مغلوب شاهرود شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۳۹۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
شهرداری شاهرود مدافع عنوان قهرمانی بدمینتون بانوان کشور را شکست دادبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، تیم بدمینتون بانوان شهرداری شاهرود که هفته گذشته با شکستی نزدیک به صورت ناباورانه امتیاز را در خانه به حریف واگذار کرد این هفته در محل آکادمی هئیت بدمینتون شاهرود غوغایی بپا کرد.
تیم ذوب روی زنجان که با ترکیبی قوی و با دو بازیکن ملی پوش در شاهرود حاضر شده بود اسیر تکنیک و مهارت‌های دختران شاهرودی شده بود.
در بازی اول که به صورت انفرادی برگزار شد پگاه کامرانی از شاهرود مقابل حنانه یعقوب زاده هم تیمی و رفیق خود در تیم ملی ایستاد، پگاه کامرانی با اینکه ست اول را واگذار کرد، اما با آنالیز بازی یعقوب زاده توانست به راحتی دو ست بعد را از حریف ببرد و چراغ اول را برای شهرداری شاهرود روشن کند.
در بازی دوم که به صورت انفرادی برگزار شد الناز فیض منش دیگر بازیکن عنوان دار و ملی پوش شاهرودی با یک بازی نرم و زیبا ذوب روی زنجان را در آرزوی حتی یک ست در این رقابت گذاشت.
در بازی سوم که به صورت دوبل برگزار شد پگاه کامرانی و هاله‌همدانچی که هر دو ملی پوش هستند در مقابل دو بازیکن نام آشنای ذوب روی صف آرایی کردند که آن‌ها هم نتوانستند مغلوب تکنیک و مهارت دختران شاهرودی شدند و شهرداری شاهرود توانست با سه برد اول پیروز بازی گردد.
در بازی دوبل دوم که آیلین عربی و طراوت علینژاد به میدان آمدند در رقابتی نزدیک مقابل دیگر ملی پوش زنجان هاجر کبیر دو ست را واگذار کردند تا اول چراغ برای ذوب روی روشن شود.
در بازی آخر که به صورت انفرادی برگزار شد هاله همدانچی بازیکن تهرانی و ملی پوش شهرداری شاهرود با یک بازی با قدرت و یک طرفه چراغ چهارم را برای شهرداری شاهرود روشن کرد تا شیر دختران شاهرودی در خانه با نتیجه ۴_۱ با شکست دادن مدافع قهرمانی ثابت کنند که همچنان مدعی عنوان قهرمانی هستند.
تیم بدمینتون بانوان شهرداری شاهرود در این هفته که گرامیداشت هفته دفاع مقدس است به یاد و نام شهیده صدیقه رودباری شهمیرزادی، شهیده شاخص سال بسیج جامعه زنان کشور به میدان رفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار