نماینده ولی فقیه در مازندران در اختتامیه جشنواره شعر بسیج راز‌های ارغوانی گفت:هنر باید با انقلاب عجیبن باشد.
کد خبر: ۹۲۷۹۴۵۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
هنر باید با انقلاب عجیبن باشد / جامعه نیاز به هنرمندان انقلابی دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اختتامیه جشنواره شعر بسیج راز‌های ارغوانی با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران، سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولین استانی به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا در مرکز فرهنگی دفاع مقدس محل نمایشگاه دستاورد‌های مقاومت و دفاع مقدس برگزار شد.

 آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران دراین مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با قدردانی از بسیج هنرمندان  و با اشاره به حدیث معراج پیامبر (ص) گفت:پیامبر (ص) به خدای متعال فرمود که چه عملی افضل است و خدای متعال فرمود: هیچ عملی در نزد من جز توکل و رضا افضل نیست.
 
نماینده، ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه انسان باید خدای متعال را وکیل خود قرار دهد، افزود: انسان باید راضی خدا باشد.
 
آیت الله محمدی لائینی در ادامه با اشاره به پیروزی‌های دفاع مقدس گفت:‌تمام پیروزی‌های دفاع مقدس در همین دو نکته نهفته بود که آن هم توکل و رضای خدا بود.
 
نماینده، ولی فقیه در مازندران با تصریح براینکه آنچه که ملت را در برابر صدامیان و استکبار پیروز کرد، توکل به خدا بوده است، اضافه کرد:این ملت سختی و هزاران مشکلات دیدند، اما به خدا توکل کردند و با رضای خدا مشکلات را پشت سرگذاشتند.
 
آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر اینکه اگر راه خدا را پیش بگیرم هر چه در این مسیر  پیش بیاید،لذت بخش است، خاطرنشان کرد:‌نباید راه شهدا را گم کنیم لذا باید طبق مسیر شهدا حرکت کنیم چرا که شهدا نور هستند.
 
به گفته نماینده، ولی فقیه در مازندران اگر جامعه‌ای میخواهد  انقلابی بماند باید هنر با انقلاب عجین باشد.
 
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها