مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا:

۱۱ شاعر منتخب جشنواره راز‌های ارغوانی شدند / معرفی ۲۱ شاعر مازندرانی به جشنواره شعر کشوری

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا از شرکت ۱۲۶ شاعر در این جشنواره خبر داد و گفت:۱۱ شاعر منتخب جشنواره راز‌های ارغوانی شدند.
کد خبر: ۹۲۷۹۴۶۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
  
هنر باید با انقلاب عجیبن باشد / جامعه نیاز به هنرمندان انقلابی دارد 
 محمدرضا هراسانی مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا هم در این مراسم ضمن گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس و یاد و خاطره ۱۴۰ شهید هنرمند استان، به جزئیات جشنواره شعر پرداخت و گفت:‌دوماه گذشتهفراخوان جشنواره  در استان با موضوعات مختلف داده شد.

هراسانی به موضوعات جشنواره اشاره کرد و افزود: «روایت مردان و زنان حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس»، «مکتب سلیمانی شهید والامقام شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم، مقاومت و مبارزه با استکبار»، «جهش تولید اقتدار وبالندگی شکست تحریم ظالمانه»، «الفبای ایثار، مدافعان سلامت»،   «کمک مومنانه، همدلی و مواسات»، «زخم‌های شلعه ور؛ افشای جنایت‌های ایادی استکبار جهانی و مقاومت جهانی مردم فلسطین، یمن، سوریه و عراق» , سبک زندگی ایران اسلامی شامل مسجد محوری، تحقق محله اسلامی، عفاف و حجاب، عدالت، رشد جمعیت، فرزند آوری، تحکیم بنیان خانواده، ساده زیستی و مصرف کالای ایرانی» ۷ موضوع بخش جشنواره شعر بود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا از شرکت  ۱۲۶ شاعر در این جشنواره خبر داد و گفت:‌۵۸۴ اثر به دبیرخانه ارسال شد؛ که ۱۳۰ شعر انتخاب و تبدیل به کتاب می‌شود؛ که  ۱۰ نفر برگزیده و یک نفر هم شایسته تقدیر شدند.

هراسانی استقبال غرب مازندران را در این جشنواره چشمگیر دانست و گفت: ۳ شاعر از تنکابن، ۲ شاعر از  نوشهر، یک شاعر از چالوس، ۲ شاعر از  محمودآباد ۲ شاعر از بابل و یک شاعر از ساری، 11 نفر از برگزیدگان جشنواره بودند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلادر پایان سخنان خود یادآور شد:‌۲۱ شاعر هم به جشنواره شعری کشور معرفی شدند.
 
انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها