خبرهای داغ:

برگزاری یادواره ۴۵ شهید شهر رویان+ تصاویر

در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یادواره ۴۵ شهید شهر رویان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۴۸۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره ۴۵ شهید شهر رویان به حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران و مسؤولین محلی در جوار گلزار شهدای این شهر در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام عباس معصومی امام جمعه شهر رویان به سخنرانی پرداخت و در باب مقام شهدا مطلبی بیان کرد و بر تداوم راه شهدا تاکید کرد و افزود: امروز نیاز کشور توکه به فرهنگ دفاع مقدس است که فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و وحدت و همدلی و روحیه انقلابی و جهادی برای خدمت به مردم است.
روایتگری شهدا، شعرخوانی و مرثیه سرایی از دیگر برنامه‌های این یادواره شهدا بود که به همت پایگاه‌های بسیج ثارالله و حضرت مریم (س) حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان به یاد ۴۵ شهید این شهر از جمله شهیدان حسن عامری، حسن عربعامری، علیرضا عامری، قدرت الله عامری، احمد عامری، علی ابوذری و مهدی بداقی برگزار شد.
همچنین در گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسؤولان شهر رویان و بخش مرکزی از خانواده شهیدوالامقام حسن صانعی تجلیل شد.
در این دیدار که بخشدار مرکزی، امام جمعه شهر رویان، نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف و شهردار و شورای اسلامی شهر و کلانتری رویان از مقام شامخ شهید و صبر و ایستادگی خانواده وی تجلیل و قدردانی شد.
شهید حسن صانعی متولد سال ۱۳۴۶ شهر رویان که در اسفندماه سال ۱۳۶۵ در شلمچه نهر عنبر در حالی که سرباز لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا بود شربت شهادت را نوشید و در گلزار شهدای شهر رویان آرام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها