خبرهای داغ:
فرمانده و جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس گفت: امام راحل با تیزهوشی تشخیص دادند یک نیروی نظامی صرف نمی‌تواند جلوی دشمنان را بگیرد و مردم جنگ تحمیلی را به پیروزی رساندند.
کد خبر: ۹۲۸۰۲۶۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین رضوانی در یادواره شهدای محله بین‌النهرین شاهرود که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهر برگزار شد، با بیان اینکه ۴۰ سال پیش جنگ نابرابری بر ما تحمیل شد، اظهار کرد: آن زمان، کشور ما درگیر غائله‌ها و کودتا‌ها شد و سپاه تازه تشکیل شده بود؛ ارتش هم با فرماندهی بنی‌صدر خائن در پی انحلال و تضعیف آن بودند که ما درگیر این جنگ شدیم.
وی با اشاره به اینکه امام راحل با ذکاوت و هوش خود دریافتند که دشمنی که به جنگ ما آمده، فقط صدام نیست و شرق و غرب است و صدام به حمایت آن‌ها تجاوز را آغاز کرده است، افزود: امام راحل با تیزهوشی تشخیص دادند یک نیروی نظامی نمی‌تواند جلوی دشمنان را بگیرد و مردم باید وارد میدان شوند.
این رزمنده گفت: امام خمینی (ره)، مردم را به جبهه‌ها فراخواند و با حضور مردم در اقشار مختلف و پشتیبانی جبهه، باعث تقویت ارتش و سپاه شدند.
رضوانی ادامه داد: ما برابر تجهیزات ابرقدرت‌ها هیچ نداشتیم و در تحریم کامل از سوی کشور‌های مختلف دنیا بودیم و خیانت‌های بنی‌صدر هم بود که اگر نبود، خرمشهر تسخیر نمی‌شد.
این جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس با اشاره به برخی شبهه‌افکنی‌ها در فضای مجازی گفت: این شبهات برای این است که زحمات رزمندگان را زیر سؤال ببرند؛ باید گفت: همه فرماندهان و رزمندگان با تکلیف در میدان بودند.
وی با بیان خاطراتی از جنگ و عملیات والفجر ۸ و کربلای ۵ که ماشین جنگی عراق منهدم شد، این نتایج را ثمره گوش دادن به فرامین امام راحل عنوان کرد.
رضوانی با اشاره به پیام امام راحل در پذیرش قطعنامه که «ما در جنگ برای یک لحظه نادم و پشیمان نیستیم»، گفت: امروز منافقان و مزدوران که آن زمان ستون پنجم دشمن بودند، فضاسازی و شبهه ایجاد می‌کنند؛ اما باید بدانند جوانان هوشیار هستند و انقلاب ما به دنیا صادر شده است.
این مراسم در بزرگداشت پنج شهید این محله از جمله شهیدان محمد لطفی، محسن سلیمانی و علیرضا جلالی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها