خبرهای داغ:

برگزاری یادواره نخستین شهید دفاع مقدس در شاهرود+ تصاویر

یادواره نخستین شهید دفاع مقدس، سردار محمدحسین دامغانی با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در مقابل منزل شهید برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۰۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته دفاع مقدس، یادواره نخستین شهید دفاع مقدس در شاهرود، سردار محمدحسین دامغانی با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و جمعی از مسؤولان مقابل منزل شهید در شهرک امینیان شاهرود برگزار شد.
حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود در این یادواره با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام راحل و تأکید بر لزوم تبیین پیغام فتح دوران دفاع مقدس، با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم، از مردم به دلیل رعایت اصول بهداشتی در ایام ماه محرم و برنامه‌های مختلف قدردانی و بیان کرد: امروز هم مانند دوران دفاع مقدس باید متحد و همدل بود.
او افزود: امروز جامعه پزشکی در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس هستند و وظیفه داریم با رعایت مسائل بهداشتی به آن‌ها کمک کنیم.
امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ما تبیین و ترویج شود، خاطرنشان کرد: همه تلاش‌ها برای برگزاری این یادواره‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید مراقبت تحریف دفاع مقدس باشیم.
در این مراسم، عباس اکبریان جانباز و راوی دفاع مقدس به روایتگری شهدا پرداخت و مرثیه‌سرایی به یاد اهل‌بیت (ع) انجام شد.
این مراسم به همت پایگاه‌های حزب‌الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) و حسنی حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) و حضور اهالی این محله به یاد سردار خلبان شهید محمدحسین دامغانی که در ۳۱ شهریورماه ۱۳۵۹ در بمباران هوایی رژیم بعث عراق در فرودگاه مهرآباد شربت شهادت نوشید و نخستین شهید دفاع مقدس لقب گرفت، برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها