برنامه‌های دفاع مقدس حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد

فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون طی نشستی با فرماندهان پایگاه‌های تحت نظر از برنامه‌هایی که باید در هفته دفاع مقدس اجرا شود گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۷۹۵۰۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: دهقانی فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون طی نشستی با فرماندهان پایگاه‌های تحت نظر از برنامه‌هایی که باید در هفته دفاع مقدس اجرا شود گفتگو کرد.
دهقانی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک عرض کرد و گفت: دفاع مقدس از تجربیات ناب و موفق گام اول انقلاب است که امروز درس آموزی و الگو پذیری از آن برای پیشبرندگی کشور در گام دوم بسیار حائز اهمیت است. دشمنان این موضوع را بیش و پیش از برخی دوستان انقلاب درک کرده و با توسل به پروسه تحریف واقعیات دفاع مقدس دنبال روایت‌های غلط، ناقص و وارونه به پیشبرد اهداف سیاسی خود می‌اندیشند.
وی ادامه داد: آرایش تمام عیار جنگی دشمن در مقابل نظام اسلامی در حوزه سیاسی، اقتصادی، فضای مجازی و نفوذ اطلاعاتی، بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس و اجرایی کردن و باز تولید فرهنگ دفاع مقدس در شرایط کنونی را ایجاب می‌نماید.
دهقانی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا براین پروسه‌ی عظیم که توسط شهدا و جانبازان و جوانان انقلابی دوران جنگ رقم خورده، گرد و غبار ننشیند.
وی در آخر برنامه‌های هفته دفاع مقدس را برشمرد و گفت: از جمله کار‌هایی که ما قصد داریم در این هفته اجرا شود به این شرح است: زنده کردن یاد شهدا با سرکشی از خانواده‌های شهدا اگر به صورت حضوری مهیا شد و یا در غیر این صورت به صورت تماس تلفنی انجام شود. از جانبازان محله دیدار به عمل آید و خاطراتشان را بشنویم. در گروه‌های مجازی کتاب‌های دفاع مقدس معرفی شود و پیگیر مطالعه‌ی آن باشیم. مسابقه داستان نویسی درباره دفاع مقدس برگزار شود. مسابقه نقاشی درباره دفاع مقدس برگزار شود. از وصیت نامه‌ی شهدا مسابقه برگزار کنیم. کمک و خیرات در این هفته را با نام شهدا به نیازمندان اهدا کنیم. نشست‌های سیاسی با موضوع دفاع مقدس در اماکن باز برگزار شود و هم چنین غبارروبی از گلزار شهدا نیز باید انجام شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار