همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ومسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه وجمعی از مسئولان ادارات ونهاد‌ها واقشارمختلف مردم، قبور مطهر ۱۵۸ شهید شهرستان بهاباد غبارروبی و گلباران شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۵۱۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرماندار بهاباد در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهیدان با بیان اینکه همه اقشار مختلف جامعه و مسئولان موظف هستند راه شهدا را ادامه دهند گفت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب، دشمن شناسی، استکبارستیزی، بیداری و بصیرت افزایی، از ضرورت‌های مهم در جامعه اسلامی ایران است.
محمد مهدی خانی زاده بهابادی با اشاره به اینکه شهدا با نثار خون مطهر خودشان انقلاب اسلامی را بیمه و پایه‌های نظام را مستحکم کرده‌اند افزود: وظیفه ماست کهازدستاورد‌های انقلاب پاسداری وحفاظت کنیم.
وی با بیان اینکه باید از شهدا درس و الگو بگیریم، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم جوانان را از ترفند‌های دشمن در امان نگه داریم باید در این زمینه دانش آموزان را با سیره و روش زندگی شهدا بیشتر آشنا کنیم.
فرماندار بهاباد درادامه بیان داشت: اگر خون سرخ این شهیدان والامقام نبود عزت و اقتداری که ملت ما امروز در جهان دارد نیز نبود به همین جهت همه ما مدیون از جان گذشتگی و خون شهدا هستیم.
درپایان پس از قرائت فاتحه با نثارشاخه گل نسبت به مقام شامخ شخدای هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی وامام راحل ادای احترام کردند.
شهرستان بهاباد در دوران دفاع مقدس ۱۵۸ شهید تقدیم انقلاب نموده است.
انتهای پیام /
ارسال نظرات