خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع)

تحریف انقلاب، مکر معاویه های زمان/تفکر لیبرالیسم، مانع پیشرفت کشور شده است

سرهنگ حیدری گفت: متاسفانه ما امروز افرادی را در راس امور اجرایی به کار گیری کردیم که با تفکر لیبرال و اشرافی گری بیش از این که در تلاش برای رفع مشکلات مردم باشند به شیوه شاهان گذشته زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۷۹۵۱۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

سرهنگ حیدری درمراسم تجلیل از شهدا و ایثارگران اداره نیروی برق استان قزوین گفت: بنا به تاکید رهبری مبنی بر تحریف انقلاب اسلامی توسط دشمنان داخلی و خارجی وظیفه ما حفظ ارزش های دفاع مقدس این گنجینه های ارزشمند انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل سوم و چهارم انقلاب است.

سرهنگ حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام حسن ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس درمراسم تجلیل از شهدا و ایثارگران اداره نیروی برق استان قزوین گفت: بنا به تاکید رهبری مبنی بر تحریف انقلاب اسلامی توسط دشمنان داخلی و خارجی وظیفه ما حفظ ارزش های دفاع مقدس این گنجینه های ارزشمند انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل سوم و چهارم انقلاب است. دشمنان اسلام و انقلاب درصد هستند تا جوانان ما را از شناخت‌ فضایل شهدا و الگو سازی آنها در زندگی خود محروم سازند.

وی افزود: ما موظفیم این گنجینه های معنوی دفاع مقدس را استخراج کنیم تا جوانان ما به جای الگو قرار دادن شخصیت های معروف خارجی؛ شهدایی مانند: حاج قاسم سلیمانی، عباس بابایی، ابراهیم همت و شهدای دیگر این مرز و بوم را الگوی خود قراردهند. جوانان ما باید درس ولایت پذیری، ساده زیستی، انسانیت و شجاعت را از شهدا بیاموزند.

سرهنگ حیدری افزود: سال ۶۱ هجری در واقعه کربلا ۳۰ هزار نیرو به دستور حاکم وقت به علت خروج و امتناع از بیعت امام حسین با حاکم زمان در مقابل امام ایستادند و با او به محاربه پرداختند.این عمل آن‌ها نتیجه‌ای جز تحریف و جعل حدیث توسط جاعلان زمان پیامبر مانند ابوهریره و عایشه نداشته و تا زمان معاویه اعمالی مانند سوزاندن احادیث پیامبر و جعل حدیث ادامه داشته و ماحصل آن ادعای جانشینی پیامبر و خروج امام حسین از بیعت با خلیفه است.عامل اصلی این همه فجایع در گذشته تحریف است.

به گفته سرهنگ حیدری رژیم بعث عراق در سایه حمایت‌های ایالات متحده آمریکا پس از آغاز انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن خطر از دست دادن منافع خود و کشورهای همسایه با تمام قوا و امکانات اقدام به تجاوز نظامی و جنگ نامتقارن علیه کشورایران کردند که ثمره آن هشت سال دفاع مقدس با مجاهدت جوانان و رزمندگان ایثارگر و شهدای گرانقدرمی‌باشد.

این مسوول نظامی تصریح کرد: گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس فقط نباید محدود به حرف باشد ما موظفیم که در عمل هم این را اثبات کنیم و شاهد نتایج قابل قبولی در این زمینه باشیم.

وی گفت: چون دشمن به علت تقویت ما در عرصه نظامی نمی تواند به ما ضربه بزنند در زمینه فرهنگی اقدام به این کار کرده است. ما جنگ طلب نیستیم ولی در مقابل استکبار مقابله و ایستادگی می‌کنیم. کسی که مدافع حرم اهل بیت می شود و عاقبتش به شهادت ختم می شود را می‌توان نتیجه عملکرد او دانست.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن درادامه اظهار داشت: در دوره سلطنت قاجار تا آغاز انقلاب اسلامی به علت بی‌کفایتی شاهان ایران و همچنین دولتمردان کیلومترها ازخاک کشور عزیزمان را توسط این خائنین از دست دادیم. اما در هشت سال دفاع مقدس با عنایات حضرت حق، رهبری داعیانه امام خمینی(ره) و رشادت رزمندگان اسلام حتی یک وجب از خاک این کشور را به دشمن واگذار نکردیم.

سرهنگ حیدری ضمن اشاره به تاکید مقام معظم رهبری تلاش اقتصادی در سال جهش تولید بیان کرد: ما به عنوان یک بسیجی با وجود دسترسی به امکانات و ظرفیت ها چه مقدار در تحقق این مهم تلاش کرده‌ایم. متاسفانه ما امروز افرادی را در راس اموراجرایی به کار گیری کردیم که با تفکر لیبرال و اشرافی گری بیش از این که در تلاش برای رفع مشکلات مردم باشند به شیوه شاهان گذشته زندگی می‌کنند.

حیدری در پایان خاطر نشان کرد: ما مکلفیم در جایگاه خود و در هر سمتی که فعالیت می کنیم برای دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی تلاش کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در وجود خود و نیروهایمان تقویت کنیم.

۱۰۰۸/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها