امام جمعه خلخال گفت: کارخانه سیمان خلخال با دریافت بیش از هشت میلیارد تسهیلات از یک دهه گذشته همچنان بلاتکلیف و راه‌اندازی آن یکی از مطالبات مردمی است.
کد خبر: ۹۲۷۹۵۳۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

راه‌اندازی کارخانه سیمان خلخال درخواست مردمی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با اشاره به بلاتکلیفی کارخانه سیمان خلخال اظهار کرد: احداث این کارخانه سال‌هاست که بلاتکلیف بوده و سوله‌ها و زیر ساخت‌های این کارخانه به حال خود در جاده خلخال به شاهرود رها شده است.

وی افزود: برای این واحد تولیدی، تسهیلات در جهت اشتغال و هم در جهت تولید پرداخت شده بود که نه به کارگیری شد و نه کارخانه‌ای احداث گردید.

امام جمعه خلخال به سفر مقام عالی قوه قضائیه به استان اردبیل اشاره و ضمن پربرکت خواندن حضور حضرت آیت الله رئیسی در استان گفت: مساله اشتغال جوانان خلخال و کارخانه نئوپان خلخال نیز به عنوان یک واحدتولیدی و صنعتی باید حل و فصل شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال به لزوم ایجاد حوزه قضایی در بخش شاهرود خلخال تاکید کرد و اذعان داشت: در بخش شاهرود نیازمند وجود حوزه قضایی هستیم و این یکی از نیازهای مردم در این بخش است.

اسدی به لزوم مقابله مردمی با ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: رعایت دستور العمل‌های بهداشتی یکی از الزمات بوده و مردم باید به قانون و دستورالعمل‌های ابلاغی پایبند باشند و عمل نمایند.

امام جمعه خلخال با تسلیت ایام صفر بیان داشت: فلسفه جهاد  در قلب مردم جای گرفته و مکتبی که سید الشهدا(ع) در پیش گرفتند عزت بود و هیچ وقت به ذلت تن در ندادند.

اسدی در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس و حضور غیرتمند رزمندگان شهرستان خلخال در هشت سال دفاع مقدس از زحمات آنان تجلیل و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی خطاب به بازاریان شهرستان خلخال و اصناف تصریح کرد: با توجه به وضعیت کشور و تورم موجود، بازاریان با انصاف با مردم برخورد کنند.

امام جمعه خلخال با اشاره به فصل پرداخت مالیات در جامعه از اداره امور مالیاتی و دارایی شهرستان خلخال نیز خواست تا در دریافت مالیات از اصناف تا حدامکان مشکلات این قشر را در نظر گرفته و در دریافت مالیات همکاری لازم را به مرحله اجرا بگذارند.

ارسال نظرات