خبرهای داغ:

وحدت نیروهای مسلح گنجینه دفاع مقدس/امنیت امروز مرهون ایثار نیروهای مسلح

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود با بیان اینکه وحدت نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس یکی از گنجینه های آن دوران بود گفت: امنیت امروز ما مرهون فداکاریها، ازخودگذشتگیهای جوانان شما در نیروهای مسلح درهمه عرصه هاست.
کد خبر: ۹۲۷۹۵۶۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
وحدت نیروهای مسلح گنجینه دفاع مقدس/امنیت امروز مرهون ایثار نیروهای مسلحبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امیر سرتیپ دوم ستاد محمد غفاری در جمع نماز گزاران جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود بمناسبت گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: ما امروز باید قدر خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران را بدانیم. امروز امنیت ما مدیون شهدایی است جان خود را کف دست گرفتند تا ازاین مرزوبوم دفاع کنند تا ما مروز به مردم عزیزمان خدمت کنیم.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار افزود: با وجود همه تحریم‌ها جوانان ایران اسلامی در نیرو‌های مسلح در بخش‌های گوناگون تربیت نیروی انسانی انضباط محور، تجهیزات و تاکتیک‌ها و روش‌های جنگی پشرفت و توسعه چشمگیری را شاهد هستیم.
وی با اشاره به اینکه نیروی زمینی در تجهیزات به خود کفایی رسیده و آماده صادرات برای برخی تولیدات نظامی خود است، ادامه داد: آمریکا از توان نظامی ایران حیرت زده شده و نیرو‌های مسلح این کشور با دقت و دست به عصا حرکت می‌کنند.
به گفته وی، توانمندی‌های نظامی نیرو‌های مسلح ایران از جمله به زمین نشاندن پهباد RQ۱۷۰ و موشک باران پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق گوشه‌هایی از پوشالی بودن قدرت استکبار جهانی را اثبات کرده است.
غفاری تاکید کرد: ایرانیان با توکل به خدا، ایمان به تحقق وعده الهی و اعتماد به جوانان خود، خلوص نیت، ولایت پذیری و ولایتمداری در دفاع مقدس پیروز شده و این پیروزی‌ها تداوم خواهد داشت
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار