خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی در امور اقشار از انعقاد تفاهم‌نامه با اداره برق استان در جهت اصلاح الگوی مصرف انرژی خبر داد،گفت:یکی از رسالت های مهم بسیج خدمت‌رسانی به مردم در تمام حوزه ها ونقش آفرینی اثر بخش در عرصه های مهم انقلاب است.
کد خبر: ۹۲۷۹۶۹۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی در امور اقشار گفت: رسالت بسیج امروز خدمت رسانی به جامعه  در حوزه ها و بخش های مختلف و نقش افرینی اثر بخش در عرصه های مورد نیاز انقلاب است.


وی بابیان اینکه در همین راستا  یکی از مواردی که می شود در کشور ورود پیدا کرد در موضوعات مرتبط با کشور   بحث اصلا الگو مصرف انرژی است،گفت: در همین راستا سازمان های بسیج اقشار و بسیج جامعه زنان که با کلیه زنان بسیجی خراسان شمالی ارتباط دارند یک تفاهم نامه ای را با اداره شرکت توزیع برق خراسان شمالی منعقد کردن که به واسطه این تفاهم نامه ما موارد آموزشی بتوانیم به زنان و بانوان بسیجی خودمان  آموزش بدهیم که به واسطه این اموزش نتیجه کاهش و اصلاح مصرف انرژی باشد.


عین الله حاتمی تصریح کرد: در تفاهم نامه مشترک از مجموع اداره برق جهت بحث های آموزشی استفاده کنیم.

وی بااشاره به اینکه در پی این تفاهم نامه سفیران آموزش را بتوانیم با همکاری شرکت برق از مجموعه بسیج زنان آموزش بدهیم،اظهارکرد: که این سفیران آموزش انتقال دهنده این مفاهیم و موارد اموزشی به بدنه بسیج جامعه زنان باشند و دست به دست هم بدهند تا شاهد کاهش مصرف انرژی در حوزه برق باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها