"مدرسی" در یادواره لاله‌های اسمانی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

مجاهدت ‎های هشت سال دفاع مقدس تضمین بقا و سلامت انقلاب نوپای اسلامی شد

"مدرسی" در یادواره" لاله‌های اسمانی" پایگاه نفیسه حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد: همچنان که انقلاب عاشورا تضمین بقا و سلامت مکتب و اسلام نوپا شد، مجاهدت‎های هشت سال دفاع مقدّس نیز تضمین بقا و سلامت انقلاب نوپای اسلامی شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۷۵۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،به مناسبت گرامیداشت چهلمین ساگرد دفاع مقدس یادواره "میهمانی لاله‌های اسمانی" پایگاه نفیسه حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در حسینیه اهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید.
این مراسم با تلاوت ایات کلام الله مجید شروع شد، و سپس وصیت نامه و زندگی نامه شهید "ایزد پناه "توسط خواهر زاده ایشان قرائت گردید.
در ادامه مراسم " مدرسی " به بیان مطالبی در رابطه با دفاع مقدس پرداخت.
وی در تشریح اهمیت دفاع مقدس با تصریح اینکه در هشت سال دفاع مقدس ملت مسلمان و بزرگ ایران برای دفاع از حریم ارزش‎ها و حفظ اسلام و رضای پروردگار رویاروی دشمنان اسلام ایستادند:خاطر نشان کرد:زمزمه ‎های عاشقانه یاران خمینی (ره) در جنگ هشت ساله نماز، عبادت، قرائت قرآن، دعا‌ها و آمادگی برای وصل و پیوند با محبوب بود.
وی با اشاره به پایداری و شکیبایی زنان و نقش روشنگری و صبوری آنان با تاسی از صبوری و پیام رسانی قافله اسیران کربلا ا، به نقش جهادی امروز بانوان در عرضه مبارزه با بیماری کرونا از قبیل: دوخت ماسک، گان، پرستاری، حضور در مراکز درمانی و کمک در تدفین اموات اشاره کرد.
سخنران یادواره با تصریح اینکه جبهه ‎های هشت سال دفاع مقدّس جلوه‎گاه حضور نوجوانان و جوانان وسالخورده‌ها این امت بود به بیان خاطراتی از حضور و رشادت‌های رزمندگان اسلام در جبه‌های حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس پرداخت.
وی در ادامه با تاکید براینکه هشت سال دفاع مقدس ما متاسی از حادثه عاشورا است و اسوه و راهنمای رزمندگان، امام حسین ع. و یارانش بودند افزود:همچنان که  انقلاب عاشورا تضمین بقا و سلامت مکتب و اسلام نوپا شد، مجاهدت‎های هشت سال دفاع مقدّس نیز تضمین بقا و سلامت انقلاب نوپای اسلامی شد.
این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و ذکر توسلی به حضرت رقیه (س) همراه بود که ثواب ان به شهدا و امام شهدا هدیه گردید.
تجلیل و اهدا هدیه به خانواده شهدای پایگاه از برنامه‌های پایانی این یادواره بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار